Begrijp me niet verkeerd maar ik las dit:
“Met 2 man hebben ze dit gedaan gezien het olie wissel punt.”
Vandaar mijn reactie.
Als dit je dagelijkse werk is dan is de wissel een fluitje van een cent voor 1 monteur. De manier hoe het onderhoud en reparatie beschreven is komt niet over alsof dit een dagelijkse routine is. Eerder ging het al over even voelen of de riem goed afgesteld was terwijl je dit meet.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ze er niet zoveel ervaring mee hebben maar het kan ook komen doordat vraagsteller inmiddels niet zoveel vertrouwen meer erin lijkt te hebben.
En inderdaad tussen korrelig aanvoelen en kraken zit een groot verschil.
Een kraak bij Pinion is in de meeste gevallen een kwestie van Gearbox verwijderen. Alle. 6 de bevestigingspunten invetten en de bouten allemaal goed vast zetten. Zeker met deze warmte kan een droog gemonteerde gearbox op een aluminium frame een uitdaging zijn qua kraken of geluidjes.
“Met 2 man hebben ze dit gedaan gezien het olie wissel punt.”
Vandaar mijn reactie.
Als dit je dagelijkse werk is dan is de wissel een fluitje van een cent voor 1 monteur. De manier hoe het onderhoud en reparatie beschreven is komt niet over alsof dit een dagelijkse routine is. Eerder ging het al over even voelen of de riem goed afgesteld was terwijl je dit meet.
Het kan natuurlijk zo zijn dat ze er niet zoveel ervaring mee hebben maar het kan ook komen doordat vraagsteller inmiddels niet zoveel vertrouwen meer erin lijkt te hebben.
En inderdaad tussen korrelig aanvoelen en kraken zit een groot verschil.
Een kraak bij Pinion is in de meeste gevallen een kwestie van Gearbox verwijderen. Alle. 6 de bevestigingspunten invetten en de bouten allemaal goed vast zetten. Zeker met deze warmte kan een droog gemonteerde gearbox op een aluminium frame een uitdaging zijn qua kraken of geluidjes.