Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1787 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35824 berichten
Lofoten maar waar precies weet ik zo gauw niet.
Dat heb je zeer snel gezien maar ik zou het toch graag wat preciezer hebben. er is streetview beschikbaar.
WillyW schreef:
do 05 dec, 2024 18:42
Was ik Martin dit keer voor, hij herkent bijna elk gebouw zo, maar misschien deze moderne bouw niet zo snel. :lol:
Had er nog geen tijd voor vanwege avondeten.
Geeft niet hoor, want ik ben voor het laatst in Den Haag per fiets geweest in november 1969!
WillyW schreef:
do 05 dec, 2024 19:00
Dat heb je zeer snel gezien maar ik zou het toch graag wat preciezer hebben. er is streetview beschikbaar.
Uitzicht op Reine
https://maps.app.goo.gl/1gsabHxPHwMKdsSb6
Afbeelding
De enigste foto die ik kon vinden, vanuit een ander standpunt en 23 jaar geleden al weer 😊
Martin E. van Doornik schreef:
do 05 dec, 2024 15:31
... de grafische school, buiten beeld de linker buurman van dat gebouw. ...
Hé, de Jutfaseweg. Naast de grafische school zat de zeevaartschool (voor machinisten). In mijn jonge jaren heb ik daar nog wat tijd doorgebracht. Een van de weinige zeevaartscholen zonder internaat, dat beviel me wel :D
Er is inmiddels stevig gebouwd daar ...

Groet,
Tom.
Tom vds schreef:
vr 06 dec, 2024 01:20
do 05 dec, 2024 15:31
... de grafische school, buiten beeld de linker buurman van dat gebouw. ...
Hé, de Jutfaseweg. Naast de grafische school zat de zeevaartschool (voor machinisten). In mijn jonge jaren heb ik daar nog wat tijd doorgebracht. Een van de weinige zeevaartscholen zonder internaat, dat beviel me wel :D
Er is inmiddels stevig gebouwd daar ...

Groet,
Tom.
Klopt, herinner ik me nog heel goed. Hier een foto die ik in februari 1970 maakte. Het gebouw is inmiddels gerestaureerd, de verdwenen balustrades op de dakranden zijn weer terug en de lelijke betonnen luifel boven de ingang is verwijderd.
Foto 5.jpg
De tovenaar schreef:
vr 06 dec, 2024 00:14
Uitzicht op Reine
https://maps.app.goo.gl/1gsabHxPHwMKdsSb6
Helemaal goed Tovenaar! Ik was daar 6 jaar geleden op weg naar de Noordkaap. Prachtige omgeving daar.
volgende voor jou.
Volgende
dorp.jpg
Overduidelijk Ierland. Gezocht met "statues with spear and sword in Eire" of bij dat raadhuis-achtige gebouw met de toren "old town halls in Ireland" gezocht, maar geen resultaat....
vr 06 dec, 2024 09:32
geen resultaat....
Verbaasd me niet want het is niet in Ierland :wink:
Die twee auto's rechts bij het roze huis: in Engeland zijn de nummerplaten voor wit en achter geel. Ik heb er zelfs twee in mn verzameling. Gelijk heb je, geen Ierland. Dat maakt het zoekgebied anders wel veel groter.... :?
Maar kan eventueel ook Noord-Ierland zijn, daar zijn dezelfde kleuren van autonummerplaten te vinden.
Llandovery, Wales.
Gevonden met statues with spear and sword in wales monument.
👍 Inderdaad Wales, beurt naar renel
Nieuwe ronde:
factory09.jpg
Zeker geïnspireerd naar Vught? Zo te zien een "Maison d'arrêt" in Frankrijk, maar volgens een kaartje zijn het er honderden....
https://cafe-geo.net/wp-content/uploads/image002-5.png
Het is ongeveer 500km (lopen) van Vught naar dit raadplaatje.
Veul waark veur mie....
renel schreef:
vr 06 dec, 2024 16:20
Het is ongeveer 500km (lopen) van Vught naar dit raadplaatje.
Dus ergens onder Parijs (Ugchelen ligt er bijna 500 km boven)
Gokje : de abdij van Clairvaux ?