Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hé, de Jutfaseweg. Naast de grafische school zat de zeevaartschool (voor machinisten). In mijn jonge jaren heb ik daar nog wat tijd doorgebracht. Een van de weinige zeevaartscholen zonder internaat, dat beviel me welMartin E. van Doornik schreef: ↑do 05 dec, 2024 15:31... de grafische school, buiten beeld de linker buurman van dat gebouw. ...
Klopt, herinner ik me nog heel goed. Hier een foto die ik in februari 1970 maakte. Het gebouw is inmiddels gerestaureerd, de verdwenen balustrades op de dakranden zijn weer terug en de lelijke betonnen luifel boven de ingang is verwijderd.Tom vds schreef: ↑vr 06 dec, 2024 01:20Hé, de Jutfaseweg. Naast de grafische school zat de zeevaartschool (voor machinisten). In mijn jonge jaren heb ik daar nog wat tijd doorgebracht. Een van de weinige zeevaartscholen zonder internaat, dat beviel me welMartin E. van Doornik schreef: ↑do 05 dec, 2024 15:31... de grafische school, buiten beeld de linker buurman van dat gebouw. ...
Er is inmiddels stevig gebouwd daar ...
Groet,
Tom.
Helemaal goed Tovenaar! Ik was daar 6 jaar geleden op weg naar de Noordkaap. Prachtige omgeving daar.De tovenaar schreef: ↑vr 06 dec, 2024 00:14Uitzicht op Reine
https://maps.app.goo.gl/1gsabHxPHwMKdsSb6
Verbaasd me niet want het is niet in Ierland