Streetview is een slecht hulpmiddel bij dat soort lange lenzenfoto's. Toen ik van strategie veranderde en wijnbouwvilla's rond Firenze ging zoeken was het direct prijs. Kennis opgedaan tijdens en na het fietsen .
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Streetview is een slecht hulpmiddel bij dat soort lange lenzenfoto's. Toen ik van strategie veranderde en wijnbouwvilla's rond Firenze ging zoeken was het direct prijs. Kennis opgedaan tijdens en na het fietsen .
Ik had later ook het citerium 100 meter genoemd. Carl voldeed daar aan. Jij helaas niet.
Tja, nog geen anderhalve maand geleden werd er "democratisch" besloten dat wie het afgebeelde goed raadde het goede antwoord gaf.Leon schreef: ↑di 07 apr, 2020 12:26Ik had later ook het citerium 100 meter genoemd. Carl voldeed daar aan. Jij helaas niet.
Zelf heb ik het wel met streetview teruggevonden: https://www.google.com/maps/@43.3612988 ... 384!8i8192
Het is, net als alle methoden om iets te vinden op een andere manier dan uit je geheugen, een kunstje, dat geeft ik ook wel toe.
De titel van dit draadje is toch ''Raad plaatje''PeterVanRijn schreef: ↑di 07 apr, 2020 13:52Toch begrijp ik WillemT ook wel, het is een beetje tijdens de wedstrijd de spelregels veranderen.
Ik had even ervoor gepost dat ik in de verte Siena zag met de kathedraal (rechts) en de toren aan het Piazza del Campo (links). Dus dat was vrij concreet niet "ergens in Toscane". Omdat Leon de vraag daarna verder uitbreidde (waar is de foto gemaakt) ben ik gaan googelen. En ik meldde daarna: "Ben ik aan het zoeken, maar Streetview is daar maar spaarzaam uitgerold. Je hebt de foto noordoostelijk van Siena genomen, op de tweede heuvelrug zo te zien".
Siena was ergens op de achtergrond. Het meest in het oog springende object was de hoeve. Wat is dan "het" plaatje?