Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 350 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36056 berichten
Die foto vond ik hier. De foto erboven is van een B&B in Butte. Het zal ergens in de buurt zijn neem ik aan, dus als je de fietsroute ernaast legt.. Ik moet de aardappels op gaan zetten :).
Niet Antelope Wells.
Met Butte zit je wel in de goede staat.
Flag Ranch, WY
math schreef:
di 02 apr, 2019 11:50
Als je de goede zoekwoorden in Google tikt, kom je precies dit bordje enkele keren tegen. Soms moet je nog wat extra moeite doen om mijn vraag te beantwoorden.
Ah ok, ik heb die route nooit gefietst (misschien een heel klein stukje) dus die bordjes nooit gezien :roll:
Zie het wel in een paar verslagen maar kan niet de lokatie daaruit afleiden.
Leon schreef:
di 02 apr, 2019 12:05
Flag Ranch, WY
Dit kwam binnen toen ik tikte dat Butte in de goede staat ligt, dus in Montana. WY is niet goed
Helena is juist. Het bordje staat op de Grizzly Gulch Dr.
:oops: staat dus gewoon in je blog, ik moet nodig mijn database opschonen :lol:
math schreef:
di 02 apr, 2019 12:38
Aha. Getiteld "Helena to Butte". Butte was dus het volgende plaatsje.
De tovenaar schreef:
di 02 apr, 2019 13:06
:oops: staat dus gewoon in je blog, ik moet nodig mijn database opschonen :lol:
Zonder jouw aansporing, "volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje", had het misschien heel wat langer geduurd :D
gerritdevries schreef:
di 02 apr, 2019 13:08
math schreef:
di 02 apr, 2019 12:38
Aha. Getiteld "Helena to Butte". Butte was dus het volgende plaatsje.
Het is wel precies dezelfde foto als het raadselplaatje, tot en met het grassprietje aan toe.... De afspraak is toch dat de WF'ers de raadselfoto's zelf hebben genomen en niet van internet kopiëren?
Martin E. van Doornik schreef:
di 02 apr, 2019 13:34
Het is wel precies dezelfde foto als het raadselplaatje, tot en met het grassprietje aan toe.... De afspraak is toch dat de WF'ers de raadselfoto's zelf hebben genomen en niet van internet kopiëren?
Het is ook zijn eigen foto :) (die Google klaarblijkelijk niet kan vinden (althans ik neem aan dat daar als eerste op gezocht is ;) )

Het volgende plaatje komt over enkele uren trouwens.
Fedor schreef:
di 02 apr, 2019 13:46
Martin E. van Doornik schreef:
di 02 apr, 2019 13:34
Het is ook zijn eigen foto :) (die Google klaarblijkelijk niet kan vinden (althans ik neem aan dat daar als eerste op gezocht is ;) )

Het volgende plaatje komt over enkele uren trouwens.
Goed dan, zulke overeenkomsten maken wij namelijk zelden mee! :)
Nieuw plaatje:
DSCN1763.JPG
Sinds gisteren voel ik mij een crack in kerktorens. Ramen van een protestantse kerk!
Is het de Nederlands Hervormde Kerk in Wijk en Aalburg ?

Ik zag in Wikipedia dat er nog een tweede hervormde kerk is in Aalburg. Ik bedoel die aan de Grote Kerkstraat 30.
math schreef:
di 02 apr, 2019 21:09
Sinds gisteren voel ik mij een crack in kerktorens.
Dat ben je idd gezien de vele 100-en "oude" kerken in NL. Het is de juiste kerk :D

Aan jou de volgende.
Het volgende raadplaatje is opnieuw een kerktoren.
In dit topic is al vaak een foto van een kunstwerk in de openlucht voorbij gekomen en de plek waar het staat gevraagd. Dit schilderij hangt bij mij thuis aan de muur, maar de vraag is waar deze kerk staat. De schilder is Barend Blankert.

Afbeelding
Ik had geen idee dat het zo makkelijk was!
Het is inderdaad de Sint-Werenfriduskerk in Workum
Ja die was wel makkelijk met de schilder erbij. Ik dacht nog even: een verlate 1 aprilgrap (Bar-end...). Fedor is net sneller...