Niet Antelope Wells.
Met Butte zit je wel in de goede staat.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ah ok, ik heb die route nooit gefietst (misschien een heel klein stukje) dus die bordjes nooit gezien
Aha. Getiteld "Helena to Butte". Butte was dus het volgende plaatsje.
Zonder jouw aansporing, "volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje", had het misschien heel wat langer geduurdDe tovenaar schreef: ↑di 02 apr, 2019 13:06staat dus gewoon in je blog, ik moet nodig mijn database opschonen
Het is wel precies dezelfde foto als het raadselplaatje, tot en met het grassprietje aan toe.... De afspraak is toch dat de WF'ers de raadselfoto's zelf hebben genomen en niet van internet kopiëren?gerritdevries schreef: ↑di 02 apr, 2019 13:08Aha. Getiteld "Helena to Butte". Butte was dus het volgende plaatsje.
Het is ook zijn eigen foto (die Google klaarblijkelijk niet kan vinden (althans ik neem aan dat daar als eerste op gezocht is )Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 apr, 2019 13:34Het is wel precies dezelfde foto als het raadselplaatje, tot en met het grassprietje aan toe.... De afspraak is toch dat de WF'ers de raadselfoto's zelf hebben genomen en niet van internet kopiëren?
Goed dan, zulke overeenkomsten maken wij namelijk zelden mee!Fedor schreef: ↑di 02 apr, 2019 13:46Het is ook zijn eigen foto (die Google klaarblijkelijk niet kan vinden (althans ik neem aan dat daar als eerste op gezocht is )Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 apr, 2019 13:34Het is wel precies dezelfde foto als het raadselplaatje, tot en met het grassprietje aan toe.... De afspraak is toch dat de WF'ers de raadselfoto's zelf hebben genomen en niet van internet kopiëren?
Het volgende plaatje komt over enkele uren trouwens.