Nav de foto vond ik https://huttsatwork.wordpress.com/2011/ ... he-coquet/. Zeker mooi.
Weer even wat makkelijkers:
Weer even wat makkelijkers:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Klopt! Dank voor de link - ik heb weer wat bijgeleerd over de geschiedenis van de kerk, echt een pechvogel als ik het zo lees. Jouw beurt Math!math schreef: ↑di 02 apr, 2019 00:03Is dat de toren van de Protestantse kerk van Vlijmen-Hedikhuizen?
Dan is de foto waarschijnlijk genomen op het viaduct Heidijk over de A59.
Het moet wel Canada zijn, want in de V.S. wordt er altijd van Continental Divide gesproken.
Denk je?De tovenaar schreef: ↑di 02 apr, 2019 11:35Math, ik dacht dat het de bedoeling was om uitsluitend aan het raad plaatje te kunnen raden wat de lokatie was, volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje.
Het is niet in Canada. De denkbeeldige lijn over de waterscheiding Pacific-Atlantic heet inderdaad Continental Divide, maar deze route heet de Great Divide Mountain Bike Route.Martin E. van Doornik schreef: Het moet wel Canada zijn, want in de V.S. wordt er altijd van Continental Divide gesproken.
Iemand die de route gereden heeft weet dat er maar een handvol van deze bordjes over de hele 5000 km staan, dus die herinner je je wel (met wat context).De tovenaar schreef: Math, ik dacht dat het de bedoeling was om uitsluitend aan het raad plaatje te kunnen raden wat de lokatie was, volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje...
Nee, niet Butte. Zie je wel dat je dit bordje kunt vinden!gerrit de vries schreef: Butte, Montana, USA?
Niet Roosville.Leon schreef: Ik kom Roosville tegen.