Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 349 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36054 berichten
Nav de foto vond ik https://huttsatwork.wordpress.com/2011/ ... he-coquet/. Zeker mooi.

Weer even wat makkelijkers:
8.jpg
Als we nu ook nog de fotograaf op streetview moeten vinden, haak ik af. Dat is wel van een heel ander niveau.

;-)
CarlW schreef:
ma 01 apr, 2019 15:42
De Loire bij Gien?
Nee, kan ik helaas niet goedkeuren.
Kan weg
Helaas, geen Dresden.
Blois

Ongeveer hier:
Quai Henri Chavigny
https://goo.gl/maps/dKDiBUSXvA92

Zoekmethode:
Google afbeeldingen op "loire old bridge": de 1e vijf hits :lol: (of is het fout?)
Blois is correct. Aan jou de volgende raadplaat.
Jippie!

Hierbij een makkelijke raadplaat:
Knipsel.JPG
Is dat de toren van de Protestantse kerk van Vlijmen-Hedikhuizen?
Dan is de foto waarschijnlijk genomen op het viaduct Heidijk over de A59.
math schreef:
di 02 apr, 2019 00:03
Is dat de toren van de Protestantse kerk van Vlijmen-Hedikhuizen?
Dan is de foto waarschijnlijk genomen op het viaduct Heidijk over de A59.
Klopt! Dank voor de link - ik heb weer wat bijgeleerd over de geschiedenis van de kerk, echt een pechvogel als ik het zo lees. Jouw beurt Math!
De exacte locatie van het volgende plaatje kon ik op Streetview niet terugvinden, maar ik wil graag de naam van de dichtsbijzijnde stad weten. Het plaatje is van ongeveer 7 jaar geleden ; er kunnen intussen nog wat kogelinslagen bijgekomen zijn.

Afbeelding
math schreef:
di 02 apr, 2019 10:30
De exacte locatie van het volgende plaatje kon ik op Streetview niet terugvinden, maar ik wil graag de naam van de dichtsbijzijnde stad weten. Het plaatje is van ongeveer 7 jaar geleden ; er kunnen intussen nog wat kogelinslagen bijgekomen zijn.

Afbeelding
Het moet wel Canada zijn, want in de V.S. wordt er altijd van Continental Divide gesproken.
Jasper Nat'l Park? Daar heb ik ook gefietst maar dit soort bord nooit gezien. Moet hier ergens te vinden zijn: https://www.adventurecycling.org/routes ... ike-route/
Maar heb nu geen tijd voor, ben bezig muziekbladen op m'n PC te ordenen voor het zangkoor van m'n vrouw.
Math, ik dacht dat het de bedoeling was om uitsluitend aan het raad plaatje te kunnen raden wat de lokatie was, volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje. Zelfs al had ik die route gereden dan lijkt het me onmogelijk dit te raden. We kunnen dus alleen door te gokken dichterbij de lokatie komen? De enigste link die ik kan maken is jouw verslagen op crazyguy en dan te zoeken op bullet kom ik uit op Hartsel Colorado? :?
De tovenaar schreef:
di 02 apr, 2019 11:35
Math, ik dacht dat het de bedoeling was om uitsluitend aan het raad plaatje te kunnen raden wat de lokatie was, volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje.
Denk je?
Butte, Montana, USA?
Ik vond in ieder geval een nagenoeg exacte foto die daar mogelijk naar verwijst.
Afbeelding
Ik kom Roosville tegen.
Martin E. van Doornik schreef: Het moet wel Canada zijn, want in de V.S. wordt er altijd van Continental Divide gesproken.
Het is niet in Canada. De denkbeeldige lijn over de waterscheiding Pacific-Atlantic heet inderdaad Continental Divide, maar deze route heet de Great Divide Mountain Bike Route.
De tovenaar schreef: Math, ik dacht dat het de bedoeling was om uitsluitend aan het raad plaatje te kunnen raden wat de lokatie was, volgens mij overschat jij de deelnemers een beetje...
Iemand die de route gereden heeft weet dat er maar een handvol van deze bordjes over de hele 5000 km staan, dus die herinner je je wel (met wat context).
Als je de goede zoekwoorden in Google tikt, kom je precies dit bordje enkele keren tegen. Soms moet je nog wat extra moeite doen om mijn vraag te beantwoorden.

Overschatten? Ik heb vaak versteld gestaan met hoe weinig informatie sommigen hier iets weten te plaatsen.
gerrit de vries schreef: Butte, Montana, USA?
Nee, niet Butte. Zie je wel dat je dit bordje kunt vinden!
Leon schreef: Ik kom Roosville tegen.
Niet Roosville.
Ik kom het tegen op de websites van Bjorn, Ollie en ene Mike en zelfs op de cover van een boek.
Antelope Wells?