Ah, ik dacht dat je vlak bij het knooppunt stond. Dan zeg ik Hoofdweg 't Waar.
Ok, sorry voor de onduidelijkheid.
Helemaal goed! Jij bent.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De hint naar de oude wegwijzers had ik gevonden samen met de wegwijzer, niet dat je dan nog wel een stukje moest fietsen.JanH schreef: ↑di 02 jun, 2020 08:47Ook niet in de foto die ik in dit topic heb geplaatst? viewtopic.php?f=23&t=33925&p=366318#p366318
Je moet de kant op waar twee plaatsnamen op staan.
Toch geen makkelijke, ik heb een hele lijst met (Nederlandse?) voetbalstadions nagelopen en aan de hand van de vorm van de lichtmasten op Google satelliet nagelopen. Daarachter waarschijnlijk een zware boogbrug (spoorlijn?). Het water op de voorgrond is geen rivier, maar een meer. Gezien de vissteigers rechts lijkt de oever naar de voorgrond door te trekken. Toch vond ik geen enkel stadion met dit soort water in de buurt. Ik heb zelfs Werder Bremen geprobeerd, toch ook niet.
Wat rechts van het midden ligt een strandje en het lijkt erop dat daar een concert kan worden gehouden.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 jun, 2020 17:44Toch geen makkelijke, ik heb een hele lijst met (Nederlandse?) voetbalstadions nagelopen en aan de hand van de vorm van de lichtmasten op Google satelliet nagelopen. Daarachter waarschijnlijk een zware boogbrug (spoorlijn?). Het water op de voorgrond is geen rivier, maar een meer. Gezien de vissteigers rechts lijkt de oever naar de voorgrond door te trekken. Toch vond ik geen enkel stadion met dit soort water in de buurt. Ik heb zelfs Werder Bremen geprobeerd, toch ook niet.
De lichtarmaturen op de masten van de raadselfoto hangen schuin voorover en die van de Kuip (die erg hoog is) staan rechtop.... De bogen van de Van Brienenoordbrug zijn daar te iel voor.
Antwerpen vond ik toch redelijk in de buurt en de enige in het goede land.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 02 jun, 2020 22:42Met Bremen en Antwerpen was ik toch niet in de buurt en Mechelen is toch te ver naast, daar helemaal niet aan gedacht.
Doet me denken aan de omgeving van Vlist, Stolwijk of Bergambacht, daar zijn van die brede sloten met bruggetjes dwars door de dorpjes heen, omgeven door karakteristieke Hollandse landschappen. Paar jaar geleden nog in deze omgeving gefietst. Overal typische houten palen met bovenleidingen, wat elders vaak verdwenen zijn.