door
fud0 » zo 27 jan, 2019 18:18
tja ik weet het ook niet, toen ik jonger was, was ik wel trots dat ik een fietsvakantie had gedaan, je wilt iemand worden, of soms of meestal of vaak is het broodnodig in deze maatschappij, om niet tot een loser bestempeld te worden idd. moet je wel in IETS goed zijn of mee bezig zijn.
De 1% heeft miljarden,per persoon, die hebben ontzettend veel power over de massa helaas, zoals bv.Rockefeller met z'n farmaceutische industrie
Dank je wel Marco, ja idd. je houdt het fietsen echt niet vol voor de leuke en aardige verhalen achteraf, mij ging het er meer om of je het je kon voorstellen, het is natuurlijk altijd leuk als je het leuk vindt wat je doet en misschien is het meer de trots als je jezelf iets eigens maakt, iets wat je werkelijk zelf hebt gemaakt of gecreëerd of mee hebt gemaakt geeft trots en evt. status, maar het is meer dat anderen dat uiteindelijk voor je bepalen of het statuswaardig is, maar later raak je daar aan gewend, maar evt. dat (weer) verliezen, ooit, door bv. fysiek of geestelijk niet meer aankunnen is voor velen toch een bittere pil, maar het woord status is dan waarschijnlijk voor velen niet meer van toepassing, maar gewoon erg jammer en naar dat het niet meer zo mag zijn wat je jaren deed en plezier aan beleefde en je evt. toch status gaf.
Ik denk idd. dat velen ontkennen over status, ook ik was er wel mee bezig, maar besef ook de indoctrinatie ervan door 'deze' machtselite vooral, over hoe het moet en hoort (en wat we idd. vooral moeten consumeren, om vooral niet tot de losers te behoren), maar dat deze indoctrinatie ons wel allen om zeep kan helpen in het ergste geval. Maar gewoon vooral hopelijk doen wat je zelf echt leuk vindt en goed dunkt.