Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als antwoord op de vraag:
2x hemel. Vertel daar eens wat meer over, dat wil ik ook wel. Op de een of andere manier lukt dat me nog niet zo, maar ik ben hier tenslotte op aarde om te leren. Ik begrijp ook dat ik er wat voor over moet hebben, dus dat het allemaal niet zo eenvoudig is, tenslotte is niets voor niets. opofferingen moeten er zijn, anders is alles te gemakkelijk. Ik ben benieuwd!janenliseth schreef: ↑wo 22 aug, 2018 17:20Als dat de zoektocht is naar de hemel, dan kan ik dat iedereen aanraden.
...
Ja, je moet er wat voor over hebben om in de hemel te komen.
Rooss, je weet niet wat je mist.
Na het mezelf intoxiceren met hoegaarden verboden vrucht, duvel, en judas is dat misschien wel een goed idee. De tocht er naar toe is denk ik nog niet zo'n probleem al blijft het een zogenaamd pleuris-eind, maar wil ik er blijven? Het blijft altijd een risico. Misschien wil ik terug en dan is Bodegraven wat dichterbij. Dat red ik nog wel met een promillage van 2.0, al blijft het oppassen met al die e-bikes op het fietspad.
Hij roept nog op tot compensatie, maar legt niet uit dat het alleen je schuldgevoel compenseert, maar niet de CO2-uitstoot.keesswart schreef: ↑vr 25 jan, 2019 22:35Ook moest ik glimlachen om dit filmpje, waarin econoom Mathijs Bouman uitlegt dat 'duurzaam' vliegen simpelweg niet mogelijk is.
Ik vermoed dat hij dat wel weet, gezien zijn standpunt 'duurzaam vliegen is niet vliegen'. Maar Mathijs Bouman weet natuurlijk ook dat als je wilt bereiken dat mensen die in principe van goede wil zijn, niet meteen doorzappen maar naar je blijven luisteren en ergens over gaan nadenken, het niet altijd handig is om ze gelijk met de harde feiten te confronteren.Leon schreef:Hij roept nog op tot compensatie, maar legt niet uit dat het alleen je schuldgevoel compenseert, maar niet de CO2-uitstoot.
Heldere uiteenzetting. Ook die van de Scheveningse vreugdevuren. Herr Biedermann und die Brandstifter is nog verbluffend actueel.Leon schreef:Hier een uitleg waarom dat zo is: https://leonpoels.home.blog/2019/01/13/ ... -niet-kan/
Dat klopt. Het gaat nu vooral om de mate waarin we het klimaat laten veranderen, variërend van nog enigszins beheersbaar tot catastrofaal.
Alleen groeit de luchtvaart nu als kool, mede door het toerisme. Ook lijkt het eenvoudiger om de scheepvaart te verduurzamen dan de luchtvaart.
Religie berust op dogma's en heilige boeken, klimaatverandering kan feitelijk onderbouwd worden.
Dat is offtopic. Alsof je in een discussie over fietsremmen ineens iets gaat vertellen over fietstassen. "Ja maar het gaat ook over fietsen"....
Ach, ik vind het wel een mooi stuk op basis waarvan ik kan nadenken over wat ik zelf doe. Er klinkt wel teleurstelling in door maar op een mooie en nette manier.