Fiets trucs fietst tegengesteld! Links sturen= naar rechts
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... aar-rechts
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... aar-rechts
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar ja, wat heb ik aan een 2e hands reisfiets voor € 3.500 die in Braunschweig te koop staat. Ik mag hopen dat niemand dit soort tweedehands aankopen doet zonder de fiets gezien te hebben en Braunschweig is wel een heel stukje rijden. Kleinanzeigen heette vroeger Ebay Kleinanzeigen, maar staat nu volgens mij los van Ebay. Dus volgens mij garanties 0,0. Wat ik hier wel koop zijn bijvoorbeeld nieuwe banden die iemand van zijn fiets heeft gehaald om te vervangen door iets anders.Er worden op Kleinanzeigen in Duitsland mooie Reiseräder verkocht.
Mijn vakantiefietsframe komt ook gebruikt ongezien aangeschaft in het buitenland. Vork idem dito. Voornaaf, achternaaf en remmen ook. Nog steeds erg blij met dit samenraapsel aan ongezien gekochte onderdelen.Bert van Sprang schreef: ↑di 11 nov, 2025 15:38
Maar ja, wat heb ik aan een 2e hands reisfiets voor € 3.500 die in Braunschweig te koop staat. Ik mag hopen dat niemand dit soort tweedehands aankopen doet zonder de fiets gezien te hebben en Braunschweig is wel een heel stukje rijden. Kleinanzeigen heette vroeger Ebay Kleinanzeigen, maar staat nu volgens mij los van Ebay. Dus volgens mij garanties 0,0. Wat ik hier wel koop zijn bijvoorbeeld nieuwe banden die iemand van zijn fiets heeft gehaald om te vervangen door iets anders.
Amen.Jurr schreef: ↑di 11 nov, 2025 18:38Mijn vakantiefietsframe komt ook gebruikt ongezien aangeschaft in het buitenland. Vork idem dito. Voornaaf, achternaaf en remmen ook. Nog steeds erg blij met dit samenraapsel aan ongezien gekochte onderdelen.
Anderen kopen liever nieuw met garantie, bonnetjes, vriendelijke verkopers, World Store of Experience Centre... allemaal prima toch?
Ik moest direct lachen.Bert van Sprang schreef: ↑wo 12 nov, 2025 09:39Ik ook, maar geen fiets van € 3.500 bij een particulier op 500 km afstand.
Hoi Stelvio,stelvio73 schreef: ↑za 15 nov, 2025 14:30Byciclette, je plaatst in jouw enthousiasme in korte tijd veel berichten over fietsen die te koop staan. Uiteraard is dit dan de juiste rubriek. Toch krijg ik het gevoel alsof je marktplaats e.d. hier aan het herhalen bent. Als ik een nieuwe (tweedehands) fiets zocht, zou ik toch echt zelf op zoek gaan.