Ik heb het Loxure fietsalarm vandaag ook ontvangen  (Bol.com en Amazon verkopen hem overigens ook onder diverse andere namen). Even via de Bol.com website “fiets alarm” intoetsen als zoekopdracht en je vind tientallen exact dezelfde van andere merken (ook bij Ali en Temu). Alleen hier bij de Loxure zit wel een Nederlands talige handleiding bij. 
Voor deze lage prijs is het een prima ding alleen de bevestiging met een paar tirips die er standaard bij zit knip je zelf met een nagelschaartje nog door. Wel zit er zelfs een schroevendraaier voor de batterijen bij in de verpakking.
Wel is het een nadeel dat je een losse afstandsbediening moet meenemen en het niet via een app werkt. Zowel de afstandsbediening als het alarm moeten batterijen in wat niet echt duurzaam is.
Amazon heeft voor 19,95 euro een versie met wel een USB laad functie: 
https://amzn.eu/d/i9mMoY9
Voor een eenvoudig stadsfietsje een prima product als extra buiten een goed slot om maar voor een dure vakantiefiets zou ik het persoonlijk niet aanraden. 1 harde trap of klap erop en hij is kapot. 
Ik zou een paar tientjes meer investeren voor een alternatief welke net wat gebruiksvriendelijk en meer hufterproof is als je een dure vakantiefiets hebt.