Eh... AVG?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:En dus? Wat is jouw voorstel om dit door sommigen ervaren probleem binnen de grenzen van de wet op te lossen? Want anders is het wel makkelijk roepen.Leon schreef: ↑wo 15 feb, 2023 11:21Dat is inderdaad het makkelijkste om te roepen.
Ondertussen mogen ze wel twee keer geld van je rekening afschrijven, alsof dat anoniem is.
Zodra je met het ene pasje bent ingecheckt staan ze al klaar om geld van je rekening te halen. Een uurtje later komt het andere pasje erbij. Dan staan er dus twee rekeningen in de rij. Maar constateren dat dat dezelfde zijn mag niet.
Dit:willem.m schreef: ↑wo 15 feb, 2023 11:52En dus? Wat is jouw voorstel om dit door sommigen ervaren probleem binnen de grenzen van de wet op te lossen? Want anders is het wel makkelijk roepen.Leon schreef: ↑wo 15 feb, 2023 11:21Dat is inderdaad het makkelijkste om te roepen.
Ondertussen mogen ze wel twee keer geld van je rekening afschrijven, alsof dat anoniem is.
Zodra je met het ene pasje bent ingecheckt staan ze al klaar om geld van je rekening te halen. Een uurtje later komt het andere pasje erbij. Dan staan er dus twee rekeningen in de rij. Maar constateren dat dat dezelfde zijn mag niet.![]()
Dit zal toch serieus niet het ingewikkelste deel van het systeem in het geheel van de OV-kaart zijn?
Het makkelijkste om te roepen is dit: kijk gewoon uit je doppen! Is het nou echt zo moeilijk om het juiste pasje aan te bieden?!
Als je veel investeert kun je juist grote blunders maken. Een bericht van 14-2-2023, gisteren dus: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02/14 ... n-tunnels/
Ik zag in een supermarkt wel iemand met een telefoon tegen de betaalautomaat aan de kassa afrekenen. Begrijp er niks van.... Veel klanten liepen er met een telefoon rond, artikelen scannen. Ik neem altijd een ouderwets boodschappenlijstje op papier mee, wat ik uit de schappen heb genomen, streep ik die weg. Met PIN betalen, klaar. Geen gedoe.
Ook dat is weer achterhaald, als je helemaal bij wilt zijn reken je af met je horloge.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 16 feb, 2023 00:30met een telefoon tegen de betaalautomaat aan de kassa afrekenen.
Ook dat is weer achterhaald, als je helemaal bij wilt zijn reken je af met je watch.JanH schreef: ↑do 16 feb, 2023 06:29Ook dat is weer achterhaald, als je helemaal bij wilt zijn reken je af met je telefoon.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 16 feb, 2023 00:30met een telefoon tegen de betaalautomaat aan de kassa afrekenen.
Met een papieren boodschappenlijstje werken is niet ouderwets. Het is in mijn ervaring tijdsefficiënter dan werken met een digitale lijst op een telefoon. Bovendien is regelmatig met de hand schrijven goed voor de hersenen.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 16 feb, 2023 00:30... Veel klanten liepen er met een telefoon rond, artikelen scannen. Ik neem altijd een ouderwets boodschappenlijstje op papier mee, wat ik uit de schappen heb genomen, streep ik die weg. ...
Zou het kunnen dat je met zelfde argument ooit pleitte voor ‘gewoon’ contant te blijven betalen, Martin?