Ja, of een 2e hands markt, maar dat zullen ze wel weigeren, die hele beurs is een commercieel verdienmodel.
Tsja, jammer dat van onze paar duizend leden er niemand is de de organisatie van de WF beurs wil oppakken.
Ja, of een 2e hands markt, maar dat zullen ze wel weigeren, die hele beurs is een commercieel verdienmodel.
Da's een nobel streven, maar het alternatief is nu blijkbaar na de covidpauze dat de beurs er helemaal niet meer is.
Ik wil de tweedehands kraam wel de hele dag bemannen.
Vast beleidstijgers en -tijgerinnen die daar wat van willen vinden. Zelf ben ik daar niet zo van
Check. Ik volgend jaar ook weer eens.
Dat lijkt me ook wel ja. Zeker als die beleidsvisie niet met commercie wil botsen. Anders is er misschien wel wat met een fietsfabrikant of -dealer met veel ruimte te doen. Maar daar was in Ede ook niet iedereen enthousiast over blijkbaar...
Maar die doelgroep hoeft toch niet beperkt te zijn tot beginners?
Die beursvloer met ook commerciële aanbieders hoeft die lezingen toch niet uit te sluiten?
Tsja, dan moet het wel georganiseerd worden, anders komt men sowieso niet. Dan zouden die 'grote jongens' best wel eens aan kunnen haken. Tussen de reacties hier zie ik bijvoorbeeld al een bekende Amsterdamse winkel staan die in het verleden op beurzen best een hoop aan bijvoorbeeld Ortlieb tassen verkocht.
Ook op de Facebook pagina van de vereniging zit naast best wat expertise ook best een hoop leden met nog weinig ervaring. Het lijkt me dat ook daar best animo is voor een beurs/informatiemoment/lezingendag/hoejehetookzouwillennoemen. Misschien dat iemand die facebook lid is ook daar eens een balletje op kan gooien?