Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Groei is uiteindelijk altijd lastig vol te houden.Bert van Sprang schreef: ↑zo 04 dec, 2022 15:06(Het levert nauwelijks nieuwe leden op, terwijl volgens mij het doel zou moeten zijn meer mensen aan het (wereld)fietsen te krijgen.).
Maar zonder "ons".Deze gaat wel door: https://www.fietsenwandelbeurs.nl/
Als dat zo is, dan is er nu wellicht nog genoeg tijd om daar eventueel verandering in te brengen door de mensen die dat willen en daar tijd voor hebben?
Binnenkort zullen de notulen van de ALV van 19 november jl. wel in de online bibliotheek op de website van de vereniging te raadplegen zijn.Bert van Sprang schreef: ↑zo 04 dec, 2022 15:06Ik heb via via begrepen dat het bestuur in al hun wijsheid heeft besloten niet meer aan beurzen deel te nemen of te organiseren omdat het rendement van de deelname aan beurzen te gering is (Het levert nauwelijks nieuwe leden op, terwijl volgens mij het doel zou moeten zijn meer mensen aan het (wereld)fietsen te krijgen.). Gelukkig wordt het bestuur binnenkort grotendeels vernieuwd.
Zo komt het nu (volledig onterecht waarschijnlijk) wel een beetje over. Alsof de wereldfietser vrijwilligers zich als een soort FIFA bobo's gedragen.
Dit is wel erg kort door de bocht. Als jarenlange mede organisator van de Wereldfietsbeurs weet ik dat we nooit de intentie hebben gehad de beurs te organiseren om meer leden te krijgen.Bert van Sprang schreef: ↑zo 04 dec, 2022 15:06Ik heb via via begrepen dat het bestuur in al hun wijsheid heeft besloten niet meer aan beurzen deel te nemen of te organiseren omdat het rendement van de deelname aan beurzen te gering is (Het levert nauwelijks nieuwe leden op, terwijl volgens mij het doel zou moeten zijn meer mensen aan het (wereld)fietsen te krijgen.). Gelukkig wordt het bestuur binnenkort grotendeels vernieuwd.
Op het forum was hier idd ook een levendige discussie over de mogelijke belangenverstrengeling. Was die er daadwerkelijk ook? Dus bijv. geen Santos-fiets op de stand mogen plaatsen?