Zijn er foto's en verhalen op Facebook die de kwaliteit van de bijdragen van bdr en keesswart benaderen?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zijn er foto's en verhalen op Facebook die de kwaliteit van de bijdragen van bdr en keesswart benaderen?
Als je mijn eerdere reactie goed leest, zie je dat ik daar schrijf dat FB voor mij een absolute no go is. Mijn actuele kennis over FB schiet dus te kort om de vergelijking waar jij om vraagt te kunnen maken. En ik ga er nu ook niet kijken.eindgebruiker schreef: ↑ma 21 mar, 2022 15:14Zijn er foto's en verhalen op Facebook die de kwaliteit van de bijdragen van bdr en keesswart benaderen?
Je weet wel dat je met de link die Bert vS geeft je op fb kunt kijken zonder aan te melden, in te loggen of deel te nemen?
Die zitten toch allemaal op Instagram tegenwoordig?Grandonneur schreef: ↑ma 21 mar, 2022 14:25
Bijvoorbeeld ook de levendige wereld van blogs (hoogtepunt een jaar of 5 a 10 geleden) is aardig comateus geraakt.
Zolang jij dit gelooft is Meta tevreden met de enorme winsten die zij maken dankzij ook jouw data.peter de rijk schreef: ↑zo 20 mar, 2022 17:20Oké, des te raadselachtiger is dan je bewering dat de "grote facebookgod" zou bepalen wat je al dan niet te zien krijgt, want voor facebookgroepen gaat dat niet op, mits je je instelling in zo'n groep op "recente berichten" zet.
Wat ik geloof, is dat je de gequote tekst verkeerd interpreteert. Ik gaf namelijk slechts een tip dat je ook alle berichten in een FB-groep kunt lezen, en niet alleen een door FB bepaalde selectie.DeFiets schreef: ↑ma 21 mar, 2022 21:47Zolang jij dit gelooft is Meta tevreden met de enorme winsten die zij maken dankzij ook jouw data.peter de rijk schreef: ↑zo 20 mar, 2022 17:20Oké, des te raadselachtiger is dan je bewering dat de "grote facebookgod" zou bepalen wat je al dan niet te zien krijgt, want voor facebookgroepen gaat dat niet op, mits je je instelling in zo'n groep op "recente berichten" zet.
Daar is niks mee. Enkele dagen terug vroeg een kennis iets over fietsen in Spanje en over Spaanse treinen. Toen we haar adviseerden om eens op dit forum te kijken, was ook haar reactie: 'Maar we zijn helemaal geen wereldfietsers, want we hebben nog nooit buiten Europa gefietst'.
Als er al zoveel samenwerkingen zijn tussen De Wereldfietser en Europafietsers dan kunnen ze die tijd en moeite beter investeren om dit forum daar actief te promoten.keesswart schreef: ↑ma 21 mar, 2022 22:32
Ook hoorde ik laatst uit een betrouwbare bron dat de Europafietsers plannen hebben om een forum op te zetten. Dat zou dan alleen toegankelijk zijn voor EF-contribuanten en ook geen toegang verlenen tot anonieme reaguurders. Dat laatste lijkt me geen slecht idee, maar ik vraag me wel af of een forum met alleen maar EF-contribuanten wel levensvatbaar is.
Ja de discussies!
Hoort bij bestuur en beleid!Leon schreef: ↑wo 23 mar, 2022 12:31Ja de discussies!
We hebben in de loop der jaren op dit forum toch wel een aardig aantal lange en stevige discussies gevoerd. Ik vind dat achteraf gezien misschien wel een van de mooiste dingen hier. Makkelijk was het vaak niet, het is net een echte maatschappij hier.
Gebeurt dat op andere fora ook?
Een lange discussie heeft zelfs al eens de vereniging gered van de financiële ondergang. Ook die discussie was een heftige.
[...]
Het wordt misschien straks nog gezellig ook in 'Bestuur en beleid' met deze actieve promotie van het forumdeel (-:
Volgens mij is dit aan het bestuur van de vereniging. En niet aan een willekeurig lid. Tenzij de deze lijst niet klopt.bert sitters schreef:Hoort bij bestuur en beleid!
Als je mee wilt praten over de vereniging, kun je lid worden. Zonder de juiste informatie is het de klok horen luiden, maar niet weten war de klepel hangt. Het hoogste gezaghebbende orgaan is de Algemene Leden Vergadering.dunlop schreef: ↑wo 23 mar, 2022 17:46Volgens mij is dit aan het bestuur van de vereniging. En niet aan een willekeurig lid. Tenzij de deze lijst niet klopt.bert sitters schreef:Hoort bij bestuur en beleid!
https://wereldfietser.nl/vereniging/bestuur
Ach, ik kom iit Asten. Dus weet wel iets van klok en klepel.bert sitters schreef: klok horen luiden, maar niet weten war de klepel hangt.