Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Eens. Het is alleen te doen en het blijft dan ook leuk als de plaatser vlot reageert en met aanvullende hints komt die de hooiberg kleiner maakt. Er zijn hints gegeven maar de hooiberg blijft nog steeds te groot.JandeFietser schreef: ↑vr 24 dec, 2021 19:57kritische vraag van mij. Gaan we zo raadplaatje doen? een willekeurig huis zonder verdere details? ik ga echt niet zoeken naar dat huis. ik vind het knap wanneer je het vind maar het heeft voor mij niets met raadplaatje te maken. Maar dat is hoe ik er in sta.
Volgens mij doen we het al heel lang zo. Ik zie weleens willekeurige wegen (weilanden, bergkammen) die tot mijn stomme verbazing geraden worden. Ik vind dat altijd heel knap, maar ik ga zelf niet alle onverharde wegen in Twente afspeuren; ik herken iets en dan geef ik een antwoord, of niet en dan aanschouw ik met veel respect de inspanningen van anderen. Ik weet niet wat er anders is aan dit plaatje dan aan de vele andere plaatjes waarop ik geen enkel aanknopingspunt zie en die toch snel geraden worden.JandeFietser schreef: ↑vr 24 dec, 2021 19:57Gaan we zo raadplaatje doen? een willekeurig huis zonder verdere details?
Martin, dat heb ik gisteravond gedaan, ook zo lang.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 26 dec, 2021 00:25Ik heb zowat alle, echte álle, dorpen in een hele brede strook et cetera
Maar ik hou nu ermee op, dat is de aller-onmogelijkste raad plaatje dat ik ooit heb meegemaakt.
Dan heb je de beruchte foto van de kampeerplek van BSM gemist.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 26 dec, 2021 00:25... dat is de aller-onmogelijkste raad plaatje dat ik ooit heb meegemaakt.
Het is geen kwestie van waarderen. Meer een kwestie van het met voeten treden van de ongeschreven regels.Bert van Sprang schreef: ↑zo 26 dec, 2021 21:01Sorry, ik was even afwezig en dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd bij raad plaatje .