Hé jij hier
Ik reken het goed! Al staat de speld niet helemaal juist want ik sta bij het fietspad aan de spaansepolderse kant van de nieuwe geul en niet op het eiland.
Mooi behouden zicht op het dorp.
De beurt is aan jurr.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die Karrimors had ik ook, ook van 1978.Martin E. van Doornik schreef: ↑do 16 dec, 2021 22:05De stuurtas is van AGU, de bodem is na jaren ietwat uitgezakt. Op reizen gebruik ik groene canvas zijtassen van Karrimor, die zijn van 1977.
Voor mij best een stukje zwemmen daarheen
Ja excuus, 'k zag dat m'n uitsnede niet helemaal netjes was. Aan de zijkant bleken nog twee randen zwart te zien zijn. Je was er snel bijMartin E. van Doornik schreef: ↑vr 17 dec, 2021 00:25Heb je nou de liggende foto die hier eerst stond nu smaller afgesneden tot een staand formaat?
Ik heb het met Google Earth nagemeten. Het is nog geen 100 meter breed daar. Bijna het hele strand tussen Hoek van Holland en Den Helder is op de foto's van Google een beetje breder. Bovendien is de breedte van menig strand nogal afhankelijk van eb en vloed. Ik ken een paar beruchte waar je met eb wel van kunt genieten maar waar je bij vloed beteuterd staat te kijken naar een reepje strand nauwelijks breder dan een bikinibandje.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 17 dec, 2021 13:55Nee, dat hoeft niet. Kijk eens hoe breed het strand is. En de meeste stranden zijn smal op Google satelliet, dus makkelijk overslaan.
Dat kan kloppen.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 17 dec, 2021 12:30... De boerderij links ziet er Gelderland-achtig uit.