Okay mijn excuses, ik vind je eerste sneer onverdiend, maar die had ik langs me heen moeten laten gaan.
Betreft deze greep van het nieuwste type is de grote vraag natuurlijk: Hoe uitzonderlijk is mijn probleem?
Aangezien het hier gaat om een klein moertje in een spuit gegoten lichaam waar wel wat druk op komt te staan omdat het de cilinder in drukt denk ik persoonlijk dat dit niet veilig is... maar dat onderbouw ik op gevoel en nu een hele vervelende ervaring. Oftewel onderbuik+anecdote.
De greep ligt bij Magura, ik ga het verder wel horen.
Bij mij ook niet meer, maar dan vooral omdat ik remgrepen blijf vervangen (en steeds vaker) en omdat er een merk is dat goedkoper is (ook qua schijfremmen) en het (op het gebied van grepen) beter doet. Wat dat betreft ga ik nu niet opeens mijn twee huidige fietsen ombouwen naar V-brakes (wel naar de duurdere grepen die niet helemaal zijn spuitgegoten)
Betreft deze greep van het nieuwste type is de grote vraag natuurlijk: Hoe uitzonderlijk is mijn probleem?
Aangezien het hier gaat om een klein moertje in een spuit gegoten lichaam waar wel wat druk op komt te staan omdat het de cilinder in drukt denk ik persoonlijk dat dit niet veilig is... maar dat onderbouw ik op gevoel en nu een hele vervelende ervaring. Oftewel onderbuik+anecdote.
De greep ligt bij Magura, ik ga het verder wel horen.