Als dat werkt, why not. Ik heb wel eens demonstraties gezien van fietsers zonder fietsbroek
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Als dat werkt, why not. Ik heb wel eens demonstraties gezien van fietsers zonder fietsbroek
Balans, m'n hele leven al op zoek....daiz schreef: ↑za 28 aug, 2021 10:15Het enige dat ik nog zoek is een wat betere balans; ik vind het zadel ondanks dat het vlak staat en ik een half-diepe zit heb nog altijd wat veel druk naar voren geven, met de handen van het stuur glijd ik steeds een klein tikje naar voren. Misschien toch eens proberen de punt een paar millimeter omhoog te zetten, ook al voelt dat tegennatuurlijk.
Er zijn vele goede zadels. Vooral de stevige, harde zadels. Leer is vaak niet de beste oplossing. Leer vervormd te veel. Je krijgt
PietV even met een karrevracht respect, maar ik hoop dat je snapt dat wat je hier zegt veel tekort door die bocht is.
Ondanks dat je echt wel een punt hebt zeg je hier foute dingen. Jij hebt niet de oplossing voor alle zadel problemen. Het feit dat de vragenstelster veganiste is laat zien dat jouw panacea meer grenzen heeft dan dat jij lijkt te beseffen.Doe 1 maand de https://veganchallenge.nl/ en je bent voor een groot deel van je "zadelpijn" af. Laat je huid zichzelf herstellen.
Dat zegt Piet precies zelf al. Sterker nog. Als een eerst fijn passend zadel op enig moment glooiender wangetjes krijgt of een wulpser katterug dan doet ie het al niet meer.
Ik vrees dat bij het inrijden van een fietszadel de links-rechts beweging van het bekken die ontstaat als gevolg van het trappen een belangrijk onderdeel vormt, en dat mis je toch op kantoor achter je bureau.Terra schreef: ↑za 10 jun, 2023 17:34Nu inrijden en zoals ik hier op het forum lees kan dat wel tussen de 500-1000 km of meer km duren. (ps. het gaat natuurlijk niet om het aantal km's, maar om aantal zituren. Je zou het zadel bv. ook meekunnen nemen naar kantoor en er de hele dag op gaan zitten achter je pc, zonder 1 km te maken...)