Dat dacht ik eerst ook. Maar ik vermoed dat er tussen beide bruggen nog een kanaal is dat op het hier zichtbare kanaal uitkomt. Anders zou het wel heel suf zijn.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat dacht ik eerst ook. Maar ik vermoed dat er tussen beide bruggen nog een kanaal is dat op het hier zichtbare kanaal uitkomt. Anders zou het wel heel suf zijn.
Ik had ook aan Nuth gedacht maar toen kwam de tegelzetter mij zeggen, die internetkabel staat in de weg, dus plop. Wij kamperen momenteel alleen nog in de gang en boven blijft de slaapkamer over die nog te koud is. Vanmiddag maar rondgetoerd met de auto. Nog te koud om te fietsen en het regent ook. Op de achtergrond de nieuwe tegelvloer, de komende 24 uur niet betreden.
Dat kan ik belonen met een volmondig "ja".
De fiets stond ook op de foto, maar is ervan afgeknipt. Samen staan we op een redelijk smal weggetje.Leon schreef:De vraag is ook op welke brug de fotograaf staat. Of zit hij in een boot; maar waar is dan zijn fiets?
Als ik de bevinding van Spoorzoeker goed lees, is dit inderdaad de kern van het verhaal. Het water waar we op uitkijken, stroomt uit op een kanaal. Omdat dat nog overal kan zijn, kan ik wel zeggen dat ook de hierboven gesuggereerde plekken (Drenthe, Apeldoorn, Kanaal Almelo-Nordhorn) afvallen. Er is overigens wel een duidelijke streetview van de raadplaat.spoorzoeker schreef: Het is dus een kanaal met alleen G Str View dwars op het kanaal.
Waarbij ik doelde op de Nederlandse provincies. Maak het zijwater ook weer niet te groot.Bart* schreef:Blijven er nog tien over.
Die hint had ik nodig: het is de Noordervaart bij Weert.Bart* schreef: ↑vr 30 apr, 2021 08:39Kom Spoorzoeker, raak de weg niet kwijt en doe je naam eer aan . Gisteren schreef ik:
Waarbij ik doelde op de Nederlandse provincies. Maak het zijwater ook weer niet te groot.Bart* schreef:Blijven er nog tien over.
En besteed wat meer aandacht dan gemiddeld aan de provincie waarvan de eerste letter hetzelfde is als de eerste letter van de voornaam van een frequent bezoeker aan dit onderwerp en die woonachtig is in diezelfde provincie.