Met als startpunt "pontje in haven Amsterdam / Rotterdam" was deze snel gevonden.
Nieuwe opgave:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ziet erg Duits uit, het metselwerk ziet er wat fris uit, dus geen hoge ouderdom. Een paar uur gezocht naar "Doppeltürmekirchen in Deutschland" of/oder "Zweiturmkirchen in Deutschland" op Google afbeeldingen gezocht, maar niks gevonden. Ik heb stellig de indruk dat de lijst zelf ook niet volledig kan zijn. Kerken met twee torens, die ik in Goslar en Gransee heb gefotografeerd, staan er namelijk niet bij. Zelfs ook aan Polen en Tsjechië gedacht, aangezien een deel daarvan vroeger Duits grondgebied was.
Aan de letters receptie boven de ingang te zien in Nederlandstalig gebied. Ziet er jeugdherberg-achtig uit, ik ken alle panden van Stayokay en VJH. Maar kan ook een huis van Nivon zijn, het ronde logo rechts lijkt er wel wat op, tenzij die geblurd is. Geen idee....
Het zoekalgoritme van Martin is getraind op en geoptimaliseerd voor jeugdherbergen, molens en bouwstijlen, en dan mis ik vast nog wel onderwerpen. Maar vlak ook niet uit zijn fotografische geheugen voor het grote aantal locaties waar hij de afgelopen decennia is geweest, en daarvan nog de datum, tijdstip en het weerbericht weet, of in elk geval ergens heeft vastgelegd. Bij elkaar is dat toegang tot een hoop kennis. Daarmee vergeleken voel ik me dan omgevingsonbewust.