door
Marjan » zo 07 feb, 2021 16:37
dik5 schreef: ↑zo 07 feb, 2021 16:14
Kortom van leven ga je dood!!
Volgens mij zit hier een waarheid als een koe in.
We zijn niet meer gewend om over dood gaan te spreken.
Er mag niemand doodgaan aan Corona.
Maar dat er mensen doodgaan rond IJmuiden tgv de Hoogovens en Schiphol, dat wordt geaccepteerd, daar zijn chemokuren voor. Of in Brabant meer COPD is tgv de methaangassen, ach een aantal jaar aan de O2.
Maar gelukkig ben je niet doodgegaan aan de corona.
Corona is een gevolg van al het geconsumeer, jammer dat niet al eerder de angst om dood te gaan heerste, dan was het zover niet gekomen. dan waren we al eerder gestopt met de wereld over te vliegen, fastfood meuk te eten, dieren in kleine hokjes stoppen zodat de mens voor 10 euro een boodschappentas vol naar binnen sleept om vervolgens met goed gevulde maag wat voor de tv te hangen of de computer te pakken : waar zullen we volgende vakantie even naar toe hoppen om te shoppen.
De circel is rond, karma is a bitch.
Maar nu sneu lopen doen omdat je je hobby niet meer mag uitvoeren?
Er zullen toch echt wat grote stappen gemaakt moeten worden om het allemaal weer beter te krijgen en dan bedoel ik niet economisch, volgens mij ligt de hang naar economische groei aan de wortel van deze ellende.
De maakbare wereld geeft een grote levensles en stiekum vind ik het nog fijn ook, er is aan een grote handrem getrokken.