Ik denk in de buurt van het Hilton hotel in Boedapest.
Dat klopt, volgende is voor jou!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Albertkanaal droop er voor mij aan alle kanten af hoewel ik op deze plek nooit was geweest. De stevige bocht naar links op het verre eind en de zonnestand die aan de palen van de windturbines te zien is deed de rest.
Nee, maar het is een mooie poging.
Midden in de Roos Martin.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 19 jan, 2021 13:38De grond, waar al die mensen op staan, ziet er wat hol uit. Piazza del Campo in Siena, Italië? Tijdens de Palio?
Dank je wel, ik dacht bij toeval aan de Piazza del Campo in Siena, vanwege die holte en ik ben daar ook geweest (2006). Maar om de Palio bij te wonen, zijn de entreekaartjes haast onbetaalbaar en moeten lang van te voren gereserveerd worden. Ik heb gehoord van een paar duizend euro voor een van de beste plekjes. Hoe kreeg je dat voor mekaar? (dit is geen Raad plaatje)Leon schreef: ↑di 19 jan, 2021 13:52Midden in de Roos Martin.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 19 jan, 2021 13:38De grond, waar al die mensen op staan, ziet er wat hol uit. Piazza del Campo in Siena, Italië? Tijdens de Palio?
Jij had kennelijk een nog betere staanplaats dan ik.
Jij bent.
Door op 3 juli 1997 te gaan.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 19 jan, 2021 14:06Dank je wel, ik dacht bij toeval aan de Piazza del Campo in Siena, vanwege die holte en ik ben daar ook geweest (2006). Maar om de Palio bij te wonen, zijn de entreekaartjes haast onbetaalbaar en moeten lang van te voren gereserveerd worden. Ik heb gehoord van een paar duizend euro voor een van de beste plekjes. Hoe kreeg je dat voor mekaar?
Ik vermoed op het bruggetje in Stavoren.