Misschien beter een topic "Jongeren", anders komt alsnog vrijwel het hele forum
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Misschien beter een topic "Jongeren", anders komt alsnog vrijwel het hele forum
Ik heb het al eerder aangehaald: een frisse neus was en is prima, wel beperkt met een rondje om het dorp volgens premier Rutte himself.peter de rijk schreef: ↑vr 15 mei, 2020 12:06Beetje flauw toch wel om dit verwijt te maken en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Een frisse neus halen op de fiets is en was door minister Grapperhaus himself uitdrukkelijk toegestaan.
Waar je je aan ergert is in overdrachtelijke zin een artikel van een journalist die inhoudelijk schrijft over een bepaalde categorie weggebruikers. Van mij mag jij je ergeren hoor. Dat recht heb je.Edwin* schreef: ↑vr 15 mei, 2020 20:47
Waarom pakken ze juist méér de e-bike dan voorheen? Dat is het punt wat ik duidelijk wil maken.
In het artikel staat namelijk:
“Binnen de groep van zeventigers zie je vooral een stijging onder de mensen de de e-bike pakken”
Ik denk dan: waar zit hun verstand? En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Een plaatje zou het begrijpelijker makenGrandonneur schreef: ↑wo 19 aug, 2020 10:16-Tot 3x toe ervaren in de auto: naderen van een t-splitsing. fietsers van rechts die naar links willen (1x met hand uitsteken, 2x zonder). Netjes stoppen zodat de fietsers voorlangs kunnen draaien, maar ze gaan spookrijden. komen er dan voor de neus van de auto achter dat er sprake is van een kwestie. 1x alsnog om de auto heen kunnen draaien, 1x afgestapt, 1x langs de rechterkant van de auto door de berm gestept. Het zijn kolderieke situaties.
Vermits ik zelf 52 ben, zijn de "ouderen" voor mij de 80 plussers.Senior2 schreef: ↑wo 19 aug, 2020 18:58Toch even een vraag, als jullie het over ouderen hebben, welke leeftijd, of vanaf welke leeftijd, delen jullie mensen in deze groep in?
Ik vraag dit omdat het op zich natuurlijk best een belangrijk punt is en kennelijk, zo interpreteer ik tenminste de commentaren, is er op dit forum verschrikkelijk veel kennis over ouderen gedrag.