Overweeg om een tweede mee te nemen, of heb je die al aan en daarmee niet meegeteld? Als de ene niet zo lekker meer zit na dagen in het zadel dan kun je nog naar een ander merk/type switchen.
1 t-shirt is wel genoeg, zeker als je het alleen in de avonden wanneer je niet fietst draagt. Vooral als je op campings kampeert en eerst gaat douchen voor je in je nette pak stapt. Broek zou ik een afritsbare voor nemen, scheelt je weer een korte broek meenemen. Als je een donkere neemt zie je de meeste vlekken wat minder snel
Nu zijn we natuurlijk welke super dunne lichte hele kleine keuzes je gemaakt hebt
Word je daar echt blij van al die dagen...? Met een dagje of een weekend snap ik het wel, maar bij langer dan dat?
'k Zou lekker iets om te koken meenemen, vaak vind je in een supermarkt genoeg om alleen al op te warmen. Ook hebben slagers bijvoorbeeld wel eens wat lekkers wat je alleen maar op hoeft te warmen.nilsk123 schreef: ↑do 13 aug, 2020 16:53
Ik twijfel nog of ik zo'n jetboil kookset mee zal nemen. Bij vorige (veel kortere) trips heb ik gewoon steeds onderweg eten en drinken gekocht, vaak in cafe'tjes, maar aangezien ik elke dag wil gaan kamperen ben ik bang dat ik dan iets te vaak op de friet/pizza tweesprong zal staan. Misschien dus gedroogd survival eten en n jetboil meenemen zodat ik niet als een olifant thuiskeer.
Op de friet/pizza tweesprong zou ik afhankelijk van waar je gaat fietsen de Aziaat toevoegen
Je wielen vooraf even op spaakspanning laten nakijken en dan zou je het afhankelijk van de route, het type wiel, het aantal kilo's van jezelf en je bagage wel kunnen overwegen.
'k Zou geen hele ketting reserve meenemen, maar wel een stukje met minstens 1 binnenschakel en 1 buitenschakel. Overweeg ook het vervangen van ketting en tandwielen naar voren te halen, zodat je met nieuw spul kunt vertrekken. Als je thuis bent kun je dan het oude setje dichter bij huis oprijden.