Zou Gates niet geleerd hebben van een aantal pechgevallen waardoor ze de eisen omhoog geschroefd hebben.Shadow schreef: ↑zo 14 jun, 2020 15:44Een beetje rustiger mag ook, ik benoem even dat dit geen onafhankelijke bron is.
Ik heb juist een fiets gebouwd met een frame dat een riem kan hebben. Dus misschien moet je zelf even achter je oren krabben?
Het systeem staat niet ter discussie, dat is goed. Marten Gerritsen van M-Gineering is er niet aan gegaan omdat in eerste instantie de spullen zonder mitsen en maren geleverd werden, maar later Gates ineens eisen aan de frames ging stellen t.a.v. stijfheid die - naar zijn inzicht - nergens op sloegen. Het is ook nogal vreemd dat de duurzame CDC ineens vervangen is door de minder duurzame CDX en CDN, dat geeft de mensen die vanaf het eerste uur er mee rijden nog wel eens buikpijn denk ik.RalphP schreef: Zijn er mensen met veel ervaring en goede onderbouwing zijn die een belt helemaal niets vinden? Dat lijkt me een betere manier van discussieren dan hier met vingers blijven wijzen.
Ik vind het indirect wel een goede indicator. Als een frame met riem kan geleverd worden door de fabrikant is de kans hoog dat je een stijf frame hebt.