Nu ben ik ook al arrogant, hihi. Tis me toch wat, hoop dat ik nog kan slapen vannacht.
Jurr schreef: ↑do 11 jun, 2020 18:08
Die is vast gewoon aan het fietsen
Yep, ben nog steeds met fattie en raft weg.
Kreeg een whatsapje dat men hier aan het ruziemaken was, dus werd het hoog tijd om m'n arrogante neus te laten zien en om mijn fanclub en 't opdringerige internetgepeupel toe te zwaaien. En wil nog ff snel een paar vraagjes beantwoorden, voor zover dat lukt met de mobiel die half leeg is. Maar vooral wil ik de leuke enthousiaste reacties en tips bedanken, thanks!
DanK schreef: ↑vr 05 jun, 2020 19:18
9 dagen bikerafting, 5 dagen wildkamperen ..... wat voor werk doe je dat je zoveel vrij kan nemen. Lijkt mij ook wel wat.
Ik werk in de zorg, als .. tja weet het nederlandse woord niet. Tis geen vaste baan, ben ook geen uitzendkracht maar werk toch voor dezelfde zorginstelling. Soort flexer mss, heb eigenlijk geen idee hoe het heet. Maar ik kan zelf bepalen wanneer ik werk en dat is natuurlijk een groot voordeel als rondreizende fietser. En ik kan waar er maar werk is altijd aan de slag, dus erg fijn als je een paar maanden rondfietst en je geld opraakt. Nadeel is dat ik elk moment opgepiept kan worden en dan onmiddelijk moet komen opdraven, ook midden in de nacht. Maar dat maakt het leventje weer wat spannender.
Tis alleen nu niet echt leuk om in de zorg te werken, had er ff helemaal genoeg van om constant in plastic gehuld te werken en kon op het laatst bijna niet meer ademhalen achter dat verdomde gezichtsvizier of hoe dat ook heet in het nederlands (face shields). Dus sprong ik op de fiets en trapte weg door de bossen. Heerlijk om even al die corona-ellende van me af te trappen en (proberen) te verwerken.
Zal morgen proberen meer vragen/reacties te beantwoorden, dat lukt nu niet meer. Maar wel deze nog even:
Flix schreef:
Maar ik vind het vooral heel jammer als TS (Hafar/Yonna) niet meer hier haar wederwaardigheden zou komen vertellen vanwege onze reacties hier. Want dat ze wat te vertellen heeft, is wel duidelijk.
Äsch, die paar zure piepkonijnen lach ik alleen maar uit
En thanks voor je mooie reactie!
Verder wil ik voor Edwin* die zo graag wilt zeggen dat ik ook met zijtassen fiets nog een paar extra zijtassenplaatjes posten. Dat heeft ie wel verdiend na het doorspitten van m'n vele Flickr albums. En ziet ie gelijk het verschil bikepacking vs zijtassen, dat heeft ie blijkbaar nog steeds niet door.
Mss heb ik een paar van de zijtassenfoto's eerder in dit topic gepost, maar heb ff geen zin om dat te checken.
Eerst een plaatje zonder tassen, voor zij die niet weten dat je ook heel goed zonder tassen kunt fietsen
Niet echt goed te zien, maar het zijn wel degelijk zijtassen. Geloof de superlite Arkels.
Nog eentje met de Arkels.
Dikke zijtassen. Okej, eigenlijk kleine voortassen maar dat maakt natuurlijk niet uit. Fijne stevige tassen trouwens
Dit zijn
echte achtertassen, plus m'n ultralichte gereedschapsetje.
Zal zo nog wat meer plaatjes zoeken ..