Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 476 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

36029 berichten
De foto is van vrij recente datum.
Staat het halverwege Weert en Roermond?

Het is dus een kunstwerk op zo'n 10 km van een van de genoemde zendmasten en aan een knooppuntenroute, denk ik. Dat wordt even zoeken. Wie begint?
Leon schreef:
zo 22 sep, 2019 20:29
Staat het halverwege Weert en Roermond?

Het is dus een kunstwerk op zo'n 10 km van een van de genoemde zendmasten en aan een knooppuntenroute, denk ik...
Het staat niet halverwege Weert en Roermond.

Verder wil ik van de gelegenheid gebruik maken door te bevestigen dat het door Martin genoemde rijtje namen onvolledig is. :roll:
https://cellnextelecom.nl/over-cellnex/locaties/

Is het de toren van Megen op de achtergrond?
DaVinci schreef:
zo 22 sep, 2019 23:58
Is het de toren van Megen op de achtergrond?
Yep.
Ik wist dat er in Megen een toren staat en dan is de link met jouw achternaam, woonplaats en landschap op de foto snel gelegd.
Gezien de lichtval moet de foto vanuit de westelijke richting zijn genomen. Op de Oijense Bovendijk bij Machara?
Martin E. van Doornik schreef:
ma 23 sep, 2019 10:12
Gezien de lichtval moet de foto vanuit de westelijke richting zijn genomen. Op de Oijense Bovendijk bij Machara?
Kun je een locatie via Google Maps geven?
willem.m schreef:
ma 23 sep, 2019 10:20
Dacht ik wel aan, maar nu effe geen tijd, vanmorgen huishouden gedaan en vloeren schoon gemaakt, want er komt zo bezoek van iemand uit het verre Den Haag.
ma 23 sep, 2019 12:55
willem.m schreef:
ma 23 sep, 2019 10:20
Dacht ik wel aan, maar nu effe geen tijd, vanmorgen huishouden gedaan en vloeren schoon gemaakt, want er komt zo bezoek van iemand uit het verre Den Haag.
Misschien hier? Is de foto genomen vanaf het smalle pad aan de linkerkant? De TV-toren staat wat schuil achter wat geboomte boven tussen de 2e en 3e paal van links. Dit beeld is van 2009, de schuur midden op Streetview en rechts op de raadselfoto is aan het frisse metselwerk te zien nu verbouwd.

https://www.google.nl/maps/@51.8075343, ... 312!8i6656
De locatielinks werken niet echt goed, maar je hebt het juiste kunstwerk gevonden en het is inderdaad aan de dijk bij Oijen. Dus Leon wint de handige dievriescombinatie en mag een volgende opgave plaatsen in dit Rad van Fortuin!
willem.m schreef:
di 24 sep, 2019 11:35
De locatielinks werken niet echt goed,
Bij mij werken ze wel. Bij aanklikken van de eerste zie ik dit:
http://pix.toile-libre.org/upload/origi ... 320799.jpg

De nieuwe foto:
Afbeelding
willem.m schreef:
De locatielinks werken niet echt goed, maar je hebt het juiste kunstwerk gevonden en het is inderdaad aan de dijk bij Oijen. Dus Leon wint de handige dievriescombinatie en mag een volgende opgave plaatsen in dit Rad van Fortuin!
En ik was nog maar een paar honderd meter ervan „warm", maar toch te koud. :(
di 24 sep, 2019 14:21
willem.m schreef:
En ik was nog maar een paar honderd meter ervan „warm", maar toch te koud. :(
Mea culpa Martin, maar net als bij een precisiebombardement is ook in Raadplaatje enige nauwkeurigheid wenselijk. De lat ligt hoog!
Kerk van Julémont?
Om de woorden van willem.m te gebruiken: Kun je een locatie via Google Maps geven? (andere map mag ook)

P.s. de locatie waar de foto gemaakt is. Die kerk weet ik zo ook wel.
willem.m schreef:
di 24 sep, 2019 16:49
Mea culpa Martin, maar net als bij een precisiebombardement is ook in Raadplaatje enige nauwkeurigheid wenselijk. De lat ligt hoog!
Volkomen mee eens, dat is nou de 'charme' van het spel.... :wink:
CarlW schreef:
di 24 sep, 2019 16:51
Kerk van Julémont?
Zo te zien waarschijnlijk naar het noord(westen) gezien. Ik zie rechts een bocht van een weg met een doorgetrokken witte middenstreep, dit kan volgens Google satelliet alleen maar de N 642 zijn. De doorgaande weg N 627 heeft een afgesleten onderbroken middenstreep, maar die schuur links met de duivengaten kan ik nergens vinden.... :evil:
Wegen in Wallonië zijn als een doosje bonbons. [Vrij naar F.Gump.]