Staat het halverwege Weert en Roermond?
Het is dus een kunstwerk op zo'n 10 km van een van de genoemde zendmasten en aan een knooppuntenroute, denk ik. Dat wordt even zoeken. Wie begint?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het staat niet halverwege Weert en Roermond.
Kun je een locatie via Google Maps geven?Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 23 sep, 2019 10:12Gezien de lichtval moet de foto vanuit de westelijke richting zijn genomen. Op de Oijense Bovendijk bij Machara?
Dacht ik wel aan, maar nu effe geen tijd, vanmorgen huishouden gedaan en vloeren schoon gemaakt, want er komt zo bezoek van iemand uit het verre Den Haag.willem.m schreef: ↑ma 23 sep, 2019 10:20Kun je een locatie via Google Maps geven?Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 23 sep, 2019 10:12Gezien de lichtval moet de foto vanuit de westelijke richting zijn genomen. Op de Oijense Bovendijk bij Machara?
Misschien hier? Is de foto genomen vanaf het smalle pad aan de linkerkant? De TV-toren staat wat schuil achter wat geboomte boven tussen de 2e en 3e paal van links. Dit beeld is van 2009, de schuur midden op Streetview en rechts op de raadselfoto is aan het frisse metselwerk te zien nu verbouwd.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 23 sep, 2019 12:55Dacht ik wel aan, maar nu effe geen tijd, vanmorgen huishouden gedaan en vloeren schoon gemaakt, want er komt zo bezoek van iemand uit het verre Den Haag.willem.m schreef: ↑ma 23 sep, 2019 10:20Kun je een locatie via Google Maps geven?Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 23 sep, 2019 10:12Gezien de lichtval moet de foto vanuit de westelijke richting zijn genomen. Op de Oijense Bovendijk bij Machara?
Bij mij werken ze wel. Bij aanklikken van de eerste zie ik dit:
En ik was nog maar een paar honderd meter ervan „warm", maar toch te koud.
Mea culpa Martin, maar net als bij een precisiebombardement is ook in Raadplaatje enige nauwkeurigheid wenselijk. De lat ligt hoog!Martin E. van Doornik schreef: ↑di 24 sep, 2019 14:21En ik was nog maar een paar honderd meter ervan „warm", maar toch te koud.
Zo te zien waarschijnlijk naar het noord(westen) gezien. Ik zie rechts een bocht van een weg met een doorgetrokken witte middenstreep, dit kan volgens Google satelliet alleen maar de N 642 zijn. De doorgaande weg N 627 heeft een afgesleten onderbroken middenstreep, maar die schuur links met de duivengaten kan ik nergens vinden....