Hoi!
Ik wil graag als alleenstaande vrouw met twee kindjes, een baby en een kleuter - al lopende over fietspaden een vakantie hebben samen. Graag laat ik mij door jullie adviseren over de geschikte mogelijkheden om het weliswaar tot eerste stappen te maken al dan niet een succes.
Wat zijn mijn wensen/voorkeuren:
- Groot-Brittannië/ Schotland spreken mij aan echter dienen de wegen ook vlak/zo min mogelijk langs drukke autowegen te zijn
- Mogelijkheid tot inkopen van voedsel/supermarkten
- Mogelijkheid tot kamperen/herbergen/ b&b
- Niet al te nare stekende beestjes
- Mogelijkheid tot zo nu en dan wildkamperen
- 4/5 weken tijd er voor, afstand in kilometers is onbelangrijk
- Duidelijke routekaarten/bewegwijzering
- Kust kust kust (niet al te heet of toeristisch)
Hoe pak ik eigenlijk zo een reis aan? In feite is het dus een wandelvakantie, over fietspaden waar ik graag bij zee wil zijn, wil kunnen wildkamperen als er geen plek is bij een camping in de buurt en ééns proberen voor de ervaring. Dat het een grote verantwoordelijkheid is begrijp ik, ben mij er heel bewust van (veiligheid/ziekte/structuur/enige volwassene) echter is dit wat ik wil.
Groetjes,
Lopendefietser
Ik wil graag als alleenstaande vrouw met twee kindjes, een baby en een kleuter - al lopende over fietspaden een vakantie hebben samen. Graag laat ik mij door jullie adviseren over de geschikte mogelijkheden om het weliswaar tot eerste stappen te maken al dan niet een succes.
Wat zijn mijn wensen/voorkeuren:
- Groot-Brittannië/ Schotland spreken mij aan echter dienen de wegen ook vlak/zo min mogelijk langs drukke autowegen te zijn
- Mogelijkheid tot inkopen van voedsel/supermarkten
- Mogelijkheid tot kamperen/herbergen/ b&b
- Niet al te nare stekende beestjes
- Mogelijkheid tot zo nu en dan wildkamperen
- 4/5 weken tijd er voor, afstand in kilometers is onbelangrijk
- Duidelijke routekaarten/bewegwijzering
- Kust kust kust (niet al te heet of toeristisch)
Hoe pak ik eigenlijk zo een reis aan? In feite is het dus een wandelvakantie, over fietspaden waar ik graag bij zee wil zijn, wil kunnen wildkamperen als er geen plek is bij een camping in de buurt en ééns proberen voor de ervaring. Dat het een grote verantwoordelijkheid is begrijp ik, ben mij er heel bewust van (veiligheid/ziekte/structuur/enige volwassene) echter is dit wat ik wil.
Groetjes,
Lopendefietser