Gaf de reisgids je dan geen informatie over de Sham Valley trek?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Gaf de reisgids je dan geen informatie over de Sham Valley trek?
Google Maps kan ons deze keer blijkbaar niet verder helpen. Het plaatje van CarlW lijkt er inderdaad op.De Sumdo pass (of Shingo La) is echter veel hoger en verder weg van Leh. Je passeert de Shingo La als je Zanskar doorkruist op het stuk tussen Darcha en Padum. Zelf wandelde ik het andere stuk van deze adembenemende tocht nl het stuk tussen Lamayuru en Padum.
Exact CarlW! Jij bent aan de beurt.CarlW schreef: ↑zo 03 mar, 2019 21:56De poteau des blancs sablons? In het woud tussen Senlis en de Oise.
https://mapio.net/s/39604621/
Geen idee, maar wel een prachtig plaatje voor een albumcover van een death metal band.
Moeilijk te onderscheiden of de meeuw een beeld of echt is, nogal donker in veel tegenlicht en ook wat onscherp.
De meeuw is deel van het kunstwerk.Martin E. van Doornik schreef: ↑ma 04 mar, 2019 23:49Moeilijk te onderscheiden of de meeuw een beeld of echt is, nogal donker in veel tegenlicht en ook wat onscherp.
Kan net zo goed op een stenen zuil geland zijn of is die meeuw wel een kunstwerk?
Bij alle toegangswegen van Delfzijl staan er kunstwerken met een meeuw erop maar geen stenen sokkel.Leon schreef: ↑di 05 mar, 2019 10:36Als ik zoek op seagull, raven, crow of meeuw, kraai, raaf in combinatie met gravestone of grafsteen zoek dan blijkt het idee toch niet echt origineel. Dan heb ik nog maar in twee talen gezocht en ben ik er van uitgegaan dat het een grafsteen is.
Is het een meeuw? Is het een grafsteen? Is de steen echt groen of is dit een een instagramsetting om het interessant te maken?