door
bdr » vr 18 jan, 2019 17:16
Leon schreef: ↑vr 18 jan, 2019 11:51
De foto is voor mij nog een raadsel, al zou je met het woord kerncentrale zomaar dicht bij het Doel kunnen zijn.
Doel klopt maar dat had CarlW onmiddellijk door. Voor de rest is het WYSIWG: een ode aan een prachtig stukje Vlaanderen met de kerncentrale, een verlaten dorp (dat nu uiteindelijk toch niet moet verdwijnen, kwestie van met de mensen hun voeten te spelen), de haven, landbouw en natuurgebieden. Exact het soort ruimtelijke rommel waar ik van hou...
Als niemand goesting heeft om via Streetview de streek te verkennen om de exacte locatie te vinden (die helemaal niet spectaculair is) geef ik het woord terug aan CarlW want ik vind dat hij eerst was.
Overigens is de foto op een zaterdagmiddag eind oktober genomen en waren de bewoners wel degelijk thuis ondanks de neergelaten rolluiken want er klonk luid house-gebonk. Even later stapte de man des huizes in de BOY422, scheurde weg tot het einde van de straat, maakte een handbrake-turn en zette de auto terug voor het huis. Ieder zijn pleziertje.