Sinds drie jaar heb ik een electrische fiets die ik voor fietsvakanties gebruik en tot de afgelopen zomer ook voor fietstochten in onze buurt. Maar ik miste de sensatie van het zelf fietsen. Heb daarom een lichtgewicht racefiets gekocht voor de ritten in de buurt. Ik denk dat je het gevoel van gewoon fietsen kwijtraakt als je alleen nog maar op een electrische fiets rijdt. Jammer dat veel gebruikers van een electrische fiets dat niet (willen) accepteren. Als ik goed om mij heen kijk naar de vele electrische fietstoeristen die hier in Zuid-Limburg met vakantie zijn (geweest) dan kom ik tot de conclusie dat de meeste van hen voorheen in de auto rondreden en dus misschien toch wel te lui om zelf te fietsen. Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen.
willem.m schreef: ↑di 20 nov, 2018 19:12Mijn advies: Niet al te serieus omgaan met stokers op dit forum. Besteed je tijd aan mensen waar je wel energie van krijgt!Rokon schreef: ↑di 20 nov, 2018 14:09Als het persoonlijk wordt en dit blijft getolereerd, dan stopt het voor mij sofort.
Heb altijd respect getoond en de nodige beeldspraak gebruikt om mijn standpunt te verduidelijken, maar dit forummisbruik keur ik volledig af.
Ik zoek wel een ander forum om mijn ei kwijt te geraken, en je moet hier niet met 17 miljoen zijn, zeker niet, maar wel zien dat je nog kan kaarten he, of het wordt een lang spelletje 'patience'...
Precies, stokers heb je op de locomotief en op de tandem ... en die laatste die is pas een valse eend in het wak.
Zo'n tandem is een fiets met valse trap-ondersteuning, in de polder rijdt je met een tandem iedereen eruit.
Dus ... weg met de tandems ?
BSM