Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Volgens mij is het een heel gezonde reflex om zich af te vragen of regels zin of onzin zijn. Het is een andere vraag of het sop de kolen waard is om tegen deze regel in te gaan.GerritH schreef:Volgens mij moet je niet afvragen of het zin of onzin is. De luchtvaart zit nu eenmaal vol met regels, die in het algemeen je eigen veiligheid dienen. Het is de keuze tussen hooguit een paar minuten pompen of je fiets uitpakken.
+1sietsfietst schreef: ↑zo 16 sep, 2018 04:53Toen kwam ik erachter dat ze op Schiphol geen fietspomp hebben. Nu had ik er zelf een mee, maar je banden oppompen met zo'n klein ding is niet echt prettig.
Kleine kanttekening is wel dat het 22u 's avonds was, maar ik stond er toch van te kijken. Ben zelfs in de kelder geweest waar ze gereedschap hebben voor het uit elkaar draaien van je fiets.
Als de druk wegvalt heb je heel andere zorgenDennis1987 schreef: ↑zo 16 sep, 2018 20:17Carbon fatbike velgen zijn al bij mindere drukken kapot gesprongen.
Het gaat om het drukverschil tussen binnen en buiten de band. De druk binnen de band verandert vrijwel niet, want er kan geen lucht ontsnappen. De omgevingsdruk verandert wel. Op cruisehoogte (11 km) is de omgevingsdruk buiten het vliegtuig ca. 0,2 bar. Binnen het vliegtuig wordt de druk meestal op 0,8 bar gehouden; dat is de omgevingsdruk op ongeveer 2000 meter hoogte,Dennis1987 schreef: ↑zo 16 sep, 2018 20:17...Begrijp ik goed dat als de druk in het ruim van een vliegtuig weg valt dat er dan 1 Bar meer in de banden zit ?
Tja dat is inherent aan topics in het forumgedeelte "Fiets & Vliegtuig"