Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hallo Jurr,
Dank!Tom vds schreef: ↑ma 23 jul, 2018 16:51
Mooie fiets, maar nu heb ik al vaker SCC’s gezien met een starre voorvork.
Was dit origineel zo, of is de verende vork vervangen? Of wissel je zo nu en dan tussen vaste- en verende vork (al naar gelang het gebruik van de fiets)?
Indien de verende vork permanent vervangen is door een vaste, mag ik vragen wat voor jou de reden daarvoor was?
Een pompje mee op vakantie is helemaal niet zo vreemd, zeker op vakantie sta je soms voor situaties die je thuis niet hebt en wel vragen om een andere afstelling (ook als de vork zijn druk wel vast kan houden over langere tijd. Lucht kan er makkelijker uit dan er in (zonder pomp) Van oude Rockschox vorken weet ik nog dat je alleen een adaptertje nodig had, je kon je vork dan ook op druk brengen met een gewone pomp, (niet erg precies maar toch) De nieuwe zijn daar toch wat kritischer in.Jurr schreef: ↑ma 23 jul, 2018 18:11Dank!Tom vds schreef: ↑ma 23 jul, 2018 16:51
Mooie fiets, maar nu heb ik al vaker SCC’s gezien met een starre voorvork.
Was dit origineel zo, of is de verende vork vervangen? Of wissel je zo nu en dan tussen vaste- en verende vork (al naar gelang het gebruik van de fiets)?
Indien de verende vork permanent vervangen is door een vaste, mag ik vragen wat voor jou de reden daarvoor was?
Voor deze vakantie een keer een starre vork aan’t proberen, ook heeft m’n verende voorvork wat onderhoud nodig. Moest bijna een voorvorkpomp op m’n paklijst
Ben wel benieuwd naar’t lijstje, ik zou ook wel ‘ns van frame willen wisselen. Surly World Troller en Thorn Nomad S&S of iets soortgelijks lijken me wel wat als het bij 26 inch blijft. Maar liever nog iets soortgelijks in 650B+. Komt er nog wat meer demping uit de banden.
Dat is wel een leuke, voor een extra pomp helaas geen plaats. M’n Front Rollers achterop krijg nog maar net dicht
Misschien de accu voor een koplamp? (ik had iets vergelijkbaars, maar stopte die in de fuel tank).
Dank, dank!
Best een goed idee, hoef je ze niet uit de tassen te graven als je ze nodig hebt.
Fraaie fiets! De aanleiding helaas iets minder fraai.
Ach, ze hangen er per stuk maar een paar dagen. Dan worden ze gewisseld door een lekke band. Die SuperMoto’s blinken niet uit in antilek, maar lijken wel minder traag dan BigApples. Dan neem ik af en toe die binnenband wisselen wel voor lief.
Ach ja, ook dat is gelukkig kwestie van smaak