Mijn ervaring met het routeren door de eTrex is niet best, volgens mij vooral een kwestie van gebrek aan rekenkracht. Bestemmingen binnen pak-em-beet 25 km gaan nog wel, daarboven duurt het gewoon veel te lang voor hij een route heeft bedacht. En bega dan niet, zoals bdr hierboven ook beschreef, de onhandigheid een verkeerde zijstraat te nemen want dan word je gestraft met een herberekening die ook weer een eeuwigheid duurt.
Maar dat kun je misschien ook verwachten bij een apparaat dat onderaan de ladder staat. Wil je meer, dan betaal je ook meer.
Ik gebruik hem, net al Wim en vele anderen, eigenlijk alleen om tracks te volgen, en dat gaat vrijwel altijd probleemloos. Mijn Eneloop-batterijen houden het overigens niet meer dan 3 dagen vol, maar daar ben ik ook al tevreden mee.
Maar dat kun je misschien ook verwachten bij een apparaat dat onderaan de ladder staat. Wil je meer, dan betaal je ook meer.
Ik gebruik hem, net al Wim en vele anderen, eigenlijk alleen om tracks te volgen, en dat gaat vrijwel altijd probleemloos. Mijn Eneloop-batterijen houden het overigens niet meer dan 3 dagen vol, maar daar ben ik ook al tevreden mee.