moderator schreef: ↑vr 19 jan, 2018 19:44
En ik maar denken dat het heel gemakkelijk zou zijn om over de moderator te mopperen
onderstaande bijdrage gaat niet over de moderator maar de wijze van modereren. Anders zou het een persoonlijke aanval zijn en daar zijn er helaas genoeg van op dit forum. Vandaag heb ik weer een geweldig tijdschrift ontvangen wat door positief gestemde leden gemaakt wordt. De sfeer van het tijdschrift en de evenementen staat in sterk contrast met de sfeer en omgangsvormen op het forum. Dat is jammer. Daar laat ik het verder bij.
“Ik verbaas mij er werkelijk over dat een forum lid, aangemeld op 21 december 2017, zich over diverse topics zeer negatief kan en blijkbaar mag uitlaten, waarbij de reacties daarop weggehaald worden. Het wordt mij verweten wordt dat ik "troll" als ik de negatieve reactie op de positieve bijdragen aan dit forum uitlicht met een opmerking "Trump heeft gelijk, het is allemaal FAKE nieuws!"
Ik verbaas me er vaker over dat het reageren op negatieve uitlatingen op het WF forum, zeer zwaar bestraft wordt danwel verwijderd worden. Blijkbaar mag je postings, in lijn met de doelstelling van onze vereniging, in dit geval van Michiel, volledig afbranden. Commentaar op de negatieve reactie, is vervolgens niet gewenst.
Jammer, erg jammer.
Laten we de positieve bijdragen belonen en zo weer een positief en informatief forum maken, waarbij negatieve niet constructive reacties op deze positieve bijdragen worden geweerd.”