Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:“Every record has been destroyed or falsified, every book rewritten, every picture has been repainted, every statue and street building has been renamed, every date has been altered. And the process is continuing day by day and minute by minute. History has stopped. Nothing exists except an endless present in which the Party is always right.”
Er worden echt wel bijdragen verwijderd hoor, maar dat zijn dus wel de heftigste. Ik waardeer het zeer van moderator dat hij niet de hele discussie verwijdert als een paar bijdragers het verschil tussen een persoonlijke en/of ongemotiveerde en/of op onjuistheden gebaseerde aanval niet kunnen onderscheiden van een inhoudelijke en van logische en onderbouwde motivaties voorziene aanval.
Wat Leon zegt klopt. Wat we proberen is zoveel mogelijk de discussie in stand houden zonder dat de escalaties tot nog heftigere reacties leiden. Het is een smalle scheidslijn en niet altijd even makkelijk. Soms moeten we keuzes maken waar niet iedereen achter kan staan. Begrijpelijk maar op onze manier doen we zo goed mogelijk ons best.Leon schreef: ↑vr 19 jan, 2018 16:16Er worden echt wel bijdragen verwijderd hoor, maar dat zijn dus wel de heftigste. Ik waardeer het zeer van moderator dat hij niet de hele discussie verwijdert als een paar bijdragers het verschil tussen een persoonlijke en/of ongemotiveerde en/of op onjuistheden gebaseerde aanval niet kunnen onderscheiden van een inhoudelijke en van logische en onderbouwde motivaties voorziene aanval.
@Han Doek: Realiseer je dat lang niet iedere gebruiker van het forum lid is van de Wereldfietser! Iedereen heeft toegang tot het forum zonder lid te zijn van de vereniging en kan derhalve berichten plaatsen.Han Doek schreef: ↑vr 19 jan, 2018 16:33Geen vraag en zelfs niet mopperen, maar juist een compliment. Ik had een bericht gemeld welke behoorlijk ‘onder de gordel’ was gericht op een ander forumlid. Precies de reden voor mij om geen lid van de vereniging te zijn, omdat ik een ongelooflijke hekel heb aan mensen die anderen persoonlijk aanvallen. Helaas is de schrijver van dat bericht dat, en niet voor het eerst.
Nu lijkt het erop dat het bericht gewist is. Hopelijk heeft de schrijver ook een adempauze gekregen, dan kan het forum weer een beetje opfleuren. En wellicht dat ik ooit ook bij deze vereniging wil horen als de rotte appels eruit zijn.
Dankzij de moderatoren in ieder geval op de goede weg!
Voor de duidelijkheid, gezien de tijdstippen van de bijdragen, verwacht ik dat ik mijn reactie schreef tijdens het verzoek om in een nieuw aangemaakt topic te reageren. Ik begrijp even niet waarom mijn bijdrage nu in dit topic, niet verplaatst wordt naar het nieuwe door de moderator aangemaakte topic. Ik zat dus in het goede topic maar door de interactie van de moderator zelf bleek dat achterhaald.
En sommige verenigingsleden laten inderdaad geen mogelijkheid onbenut om die 'minderwaardige free riders' op hun plek te wijzenHilver schreef: ↑vr 19 jan, 2018 19:54
@Han Doek: Realiseer je dat lang niet iedere gebruiker van het forum lid is van de Wereldfietser! Iedereen heeft toegang tot het forum zonder lid te zijn van de vereniging en kan derhalve berichten plaatsen.
Bedenk wel dat de site wordt gerealiseerd uit de contributiebijdragen van de leden!
Tja, geen lid van de Wereldfietser en wel een free ride. Overigens heb ik daar ook een aantal jaren van geprofiteerd zonder lid te worden van de vereniging. Uiteindelijk vond ik dat echter moreel niet meer verantwoord en toch maar een girootje uitgeschreven
NB. Deze reactie is niet onder de gordel bedoeld.
Jan
Ik voel me wel aangesproken. Beheer van een website is niet gratis.Shadow schreef: ↑za 20 jan, 2018 08:33En sommige verenigingsleden laten inderdaad geen mogelijkheid onbenut om die 'minderwaardige free riders' op hun plek te wijzenHilver schreef: ↑vr 19 jan, 2018 19:54
@Han Doek: Realiseer je dat lang niet iedere gebruiker van het forum lid is van de Wereldfietser! Iedereen heeft toegang tot het forum zonder lid te zijn van de vereniging en kan derhalve berichten plaatsen.
Bedenk wel dat de site wordt gerealiseerd uit de contributiebijdragen van de leden!
Tja, geen lid van de Wereldfietser en wel een free ride. Overigens heb ik daar ook een aantal jaren van geprofiteerd zonder lid te worden van de vereniging. Uiteindelijk vond ik dat echter moreel niet meer verantwoord en toch maar een girootje uitgeschreven
NB. Deze reactie is niet onder de gordel bedoeld.
Jan
Dat is wel eens jammer want ik zie dat in discussies die kaart wel eens getrokken wordt.
Ik neem aan dat de moderators hun werk op vrijwillige basis doen en dat alleen de hosting geld kost. Ik weet redelijk hoe dat werkt. Op andere fora waar ik kom is idd een doneer knop / doneertopic waarin donateurs ook een andere status onder hun naam krijgen hangende het aantal jaardonaties (á €10) dat ze gedaan hebben. Dit alles met een knipoog en onderschriften als 'draaideur donateur' & 'triple action donor' houd het luchtig!willem.m schreef: ↑za 20 jan, 2018 08:54Ik voel me wel aangesproken. Beheer van een website is niet gratis.
Niet-leden die veel gebruik maken van het forum kunnen op vrijwillige basis wat geld overmaken naar de WF. Ik heb dat vorig jaar gedaan en zal dat nu gelijk ook even doen. (Tip voor WF: maak een Donate knop.)