Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Op Smalenbroek is een commiezenkamer.
Dit is het Kiepenkerl Eilertpadt, van hieraf is "het raam" dus zichtbaar. Aanknopingspunt kan zijn het grote grijze dak in de verte met meteen ernaast een kleiner rood dak. De vraag is overigens of het uitzicht niet inmiddels anders is geworden want het is een oudere opname en Enschede heeft flink uitgebreid. Ik zag wel wat groepjes boerderijen in een nog ongeschonden landschap, daar zou het dus kunnen zijn. Ik heb met "satellite" en "streetview" gekeken, maar ik kon het uitzicht niet vinden
Ik heb ook wat rondgekeken gebaseerd op de kaart van Leon, daarop is de KE aanzienlijk korter en gaat ook door woonwijken heen.WillemT schreef:Dit is het Kiepenkerl Eilertpadt, van hieraf is "het raam" dus zichtbaar. Aanknopingspunt kan zijn het grote grijze dak in de verte met meteen ernaast een kleiner rood dak. De vraag is overigens of het uitzicht niet inmiddels anders is geworden want het is een oudere opname en Enschede heeft flink uitgebreid. Ik zag wel wat groepjes boerderijen in een nog ongeschonden landschap, daar zou het dus kunnen zijn. Ik heb met "satellite" en "streetview" gekeken, maar ik kon het uitzicht niet vinden
Ik heb niet kunnen vinden. Omgeving Heersenkampweg en Jacobsrietweg lijkt er wel wat op. Ik trof daar ook het enige huis aan met een hekwerk als op het Raad Plaatje, maar dat huis ligt aan de KE-route. https://www.google.nl/maps/@52.1899392, ... 2i27?hl=nl
Toch is het dat wel.JanH schreef: ↑vr 22 mei, 2020 19:43Dan zou ik zeggen hier: https://www.google.nl/maps/@52.1998769, ... 6656?hl=nl
Ik baseer dit op de bomen, met name die twee die dicht bij elkaar staan.
Maar zal wel niet. Ik herken het raam niet in het huis achter mij.
Bedankt voor de complimenten.
De vestingwal ziet er nep uit, te laag en niet steil (verticaal) genoeg. Achter het molen-kunstwerk staat vermoedelijk een voormalig stationsgebouw.JanH schreef: ↑vr 22 mei, 2020 22:55Bedankt voor de complimenten.
Ja, alleen de bomen zijn wat constant gebleven.
Ik was van west naar oost gegaan (voor de tweede keer trouwens, was ook al een keer van oost naar west gegaan - ik vind streetview bekijken wel zen na een dag thuiswerken) en toen ik niks had gevonden dacht ik maar eens de bomen te bekijken en toen was het direct raak.
Nieuwe opgave. Deze staat heel duidelijk op Streetview....
Knipsel.JPG
Martin E. van Doornik schreef: ↑za 23 mei, 2020 10:03De vestingwal ziet er nep uit, te laag en niet steil (verticaal) genoeg. Achter het molen-kunstwerk staat vermoedelijk een voormalig stationsgebouw. Die bomenrij van rechts af volgt mooi een voormalige spoorlijn. Verder geen idee....JanH schreef: ↑vr 22 mei, 2020 22:55Bedankt voor de complimenten.
Ja, alleen de bomen zijn wat constant gebleven.
Ik was van west naar oost gegaan (voor de tweede keer trouwens, was ook al een keer van oost naar west gegaan - ik vind streetview bekijken wel zen na een dag thuiswerken) en toen ik niks had gevonden dacht ik maar eens de bomen te bekijken en toen was het direct raak.
Nieuwe opgave. Deze staat heel duidelijk op Streetview....
Knipsel.JPG