Aan de boerderijen op de achtergrond te zien: Twente of het aangrenzende deel van de Achterhoek. Ik zie narcissen in de tuin staan: ergens eind februari, begin maart genomen?
Ik gok op de omgeving van Usselo.
(en ik heb pagina nummer 650!)
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Aan de boerderijen op de achtergrond te zien: Twente of het aangrenzende deel van de Achterhoek. Ik zie narcissen in de tuin staan: ergens eind februari, begin maart genomen?
Auw. Beterschap!Martin E. van Doornik schreef: ↑do 21 mei, 2020 11:29Wou ik vandaag m'n fiets pakken, maar ik haalde m'n hand open langs de schuurdeur, precies waar ik het stuur vasthoud.... Dan maar thuis, zucht....
Hoewel Google gelukkig niet alle landweggetjes in Twente langsgereden is, is er geen beginnen aan om zomaar eens wat te proberen. Deze foto moet dus aanknopingspunten hebben. Het landschap? Vlak, wat kleinschalig. De boerderijen? Geen Twentse Erven. Het zou de omgeving van Haaksbergen kunnen zijn.
Het lijkt me niet een uitzicht uit een "gewoon" bouwsel als een boerderij.
Mij is destijds uitgelegd dat het typisch Twents was, of in ieder geval niet iets uit het zuiden van Nederland, dat je op het platteland, zo'n uitzicht kon hebben, al had ik er toen traditioneel gezien niet de leeftijd voor. Usselo was beter gegokt als plaats dan Haaksbergen, maar landschappelijk klopt het helemaal.