Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: Idworx oPinion travel spec maat L - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Te koop: Idworx oPinion travel spec maat L

Leon

Allemaal waar wat je schreef. Maar die mc is nieuw alleen over jarig.

Persoonlijk zou ik liever een nieuwe r-naaf kopen dan een 2e hands.

Zag op mp voor €1999 een zeer mooie santos met r-naaf. Ook mijn maat. Verkoop in fietsen zaak met 3 mnd garantie.

Fiets is 4 jaar oud. Probleem, je kan niet in de naaf kijken. Misschien is die fiets van iemand geweest die er alleen vakantie reizen mee maakte. Mischien heeft iemand er een wereld reis mee gemaakt en in 3 jaar 60.00 km gefietst.

Mario
supermario schreef:
zo 04 feb, 2018 16:27

Fiets is 4 jaar oud. Probleem, je kan niet in de naaf kijken. Misschien is die fiets van iemand geweest die er alleen vakantie reizen mee maakte. Mischien heeft iemand er een wereld reis mee gemaakt en in 3 jaar 60.00 km gefietst.

Mario
Lijkt mij dat als de naaf defect of versleten is, dat je dat echt wel merkt tijdens een fatsoenlijke proefrit. Kan je hem desnoods altijd nog naar Rohloff sturen voor een service beurt om er zeker van te zijn dat er geen lijken in de kast liggen. Rohloff service/reseal kost je 110 euro.

Toen ik mijn tweede hands Koga kocht wist ik bijv. al dat de naaf lekte. Na service beurt nergens meer last van. Als de aanschaf prijs maar gunstig genoeg is om de gok te nemen.
Daar heb jij helemaal gelijk in, maar ik geloof niet in de wet van de kleine getallen. :D

Bij meilenweit kan je een complete fiets kopen voor €1999 plus €45 verzendkosten.

Is geen santos of koga, maar wel met r-naaf, andra 30 velgen en mooi staal frame.

Ik denk dat deze frames ongeveer het zelfde zijn als surly.

Intech frame met rohloff padden kost €399.

Zag dat Poppink dezelfde fietsen verkoopt onder eigen naam. Prijs van af €2450 met magura remmen, achter tubusdrager, licht en rohloff naaf.

Mario
Volgens mij probeert hier iemand z'n fiets te verkopen ipv een discussie op te starten wat overjarig is en nieuw
franske71 schreef:
ma 05 feb, 2018 00:59
Volgens mij probeert hier iemand z'n fiets te verkopen ipv een discussie op te starten wat overjarig is en nieuw
Oké. Misschien moeten we discussie voortzetten in het draadje waar ik een fiets te koop aanbiedt, want ik zou het wel leuk vinden als mijn aanbieding alsmaar bovenaan blijft staan.
Dit draadje dus: https://www.wereldfietser.nl/phpbb/view ... 11&t=30700
Is die fiets ook overjarig dan? ;)
Tijd voor een nieuw fietsseizoen en een nieuwe eigenaar die kan gaan genieten van mijn mooie Idworx oPinion. De nieuwe vraagprijs voor de fiets is €3.895. Het flexbars stuur is vervangen nav de terugroepactie van Idworx.

De fiets staat in consignatie te koop bij Horizon Bicycles in Utrecht, een bezichting is dus goed te combineren met een bezoek aan de Fiets-/Wandelbeurs/Bikemotion.
Ik zie op mijn smartphone niet waar ik een privébericht kan maken, maar voor € 3.000 heb ik wel interesse en wil ik as vrijdag komen kijken.
Heb je een PB gestuurd,
Met groeten,
Lodewijk
Bert van Sprang schreef:
za 24 feb, 2018 13:00
Ik zie op mijn smartphone niet waar ik een privébericht kan maken, maar voor € 3.000 heb ik wel interesse en wil ik as vrijdag komen kijken.
Check: ontvangen de mensen die ik een PB stuur deze ook?
Ja
De fiets is verkocht. Veel plezier gewenst voor de nieuwe eigenaar, en dank aan Horizon Bicycles voor de bemiddeling
Idsie schreef:
wo 28 feb, 2018 15:03
Veel plezier gewenst voor de nieuwe eigenaar
Dank je wel. Gaat zeker lukken. Eerste 10 km is het geslaagd :D