Additionally, paste this code immediately after the opening tag: route plannen op basis van locatie campings - Forum Wereldfietser

route plannen op basis van locatie campings

Omdat ik een warme douche meestal wel prettig vind na een dag lang trappen, plan ik een route meestal langs campings.

Deze link geeft er wel heel veel , ook aan de hand van kaartoverzicht:
http://camperado.de/de/campingplatz/

(ook in het Engels = .com)
Ik wil hier wel even waarschuwen voor dit soort overzichtsites.
NEEM NOOIT CONTACT OP VIA EEN INVULFORMULIER OP ZO'N SITE!
Ga altijd naar de site van de camping zelf of bel op. Dit type sites kunnen de gegevens die de gebruiker invult verzamelen ten behoeve van vanalles en ik verwacht ook dat ze dat doen.
De betreffende campings hebben hier vast en zeker geen toestemming voor gegeven.
Zelf heb ik te maken met een andere site waar ik als fotograaf op vermeld sta en die ook een invulformulier heeft om met mij contact op te nemen. Zonder mijn toestemming.
Groet,
Leon

Ps boerencampings staan er zo even snel gezien niet op.
Gegeven de reactie van Leon valt het wellicht te overwegen om dit draadje te verwijderen?
catemaron schreef:Gegeven de reactie van Leon valt het wellicht te overwegen om dit draadje te verwijderen?
Nee, deze blijft staan! :evil: Bedankt voor het toevoegen Roald!
Je kan nog steeds zoeken met deze site zonder ook maar iets van NAW gegevens te hoeven invullen. Wel bedankt voor de waarschuwing Leon!
Bedankt voor de aanvulling Leon, rechtstreeks reageren naar een camping was voor mijzelf al vanzelfsprekend.

In de zoekfunctie kun je specificeren naar campinggids zoals de ACSI, dus het valt wel mee lijkt me.
Blanche schreef:Nee, deze blijft staan! :evil:
Wist niet dat je boos zou worden hoor :D