Na afgelopen zaterdag een aantal mensen gesproken te hebben bij de fietsersmiddag te Utrecht wil ik en waarschijnlijk ook andere (wereld)fietsers iets meer weten over winterkamperen, winterfietsen en benodigde spullen. Daar de meesten van ons het liefst bij mooi weer fietsen, vinden een hoop mensen een wintertrektoch wel aantrekkelijk klinken, maar zijn ze (incl. mijzelf) bang daar de spullen niet voor te hebben. Zodoende zou ik een discussie daarover willen beginnen.
Als men nog nooit eerder heeft gekampeert en/of gefietst in de winter, dan heeft men geen winterslaapzak etc. en men gaat dat voor de eerste keer (neem ik aan) ook niet aanschaffen, want dat spul kost me nogal wat, maar wat zijn de alternatieven?
Mijn vraag aan de ervaren "wereld"fietser is dan ook:
Wat heb je nodig voor winterfietsen/kamperen?
Wat zijn goedkope alternatieven? Wat kun je bijvoorbeeld met je zomerspullen 's winters?
Ik hoop een hoop reacties te ontvangen!
Groet,
Rena
Als men nog nooit eerder heeft gekampeert en/of gefietst in de winter, dan heeft men geen winterslaapzak etc. en men gaat dat voor de eerste keer (neem ik aan) ook niet aanschaffen, want dat spul kost me nogal wat, maar wat zijn de alternatieven?
Mijn vraag aan de ervaren "wereld"fietser is dan ook:
Wat heb je nodig voor winterfietsen/kamperen?
Wat zijn goedkope alternatieven? Wat kun je bijvoorbeeld met je zomerspullen 's winters?
Ik hoop een hoop reacties te ontvangen!
Groet,
Rena