Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vraag over maten regenbroek Gore Bikewear Paclite - Forum Wereldfietser

vraag over maten regenbroek Gore Bikewear Paclite

Hallo,

Ik ben op zoek naar een lichtgewicht en goede regenbroek en kwam op internet de Gore Bikewear Ultra II Paclite tegen. Deze is er in verschillende maten. Ik ben opzoek naar een vrij lang maar zeker niet wijd model. Heeft iemand deze broek in L of XL en wat zijn daarvan de exacte maten?

Groetjes,
Willem
Waar Google al niet goed voor is :D :) :o :shock:

http://www.performancebike.com/shop/pro ... ry_ID=1130

Peter
Zou even kijken of je hem ergen kunt passen want ik vond de pijpen vrij nauw aansluitend bij de bovenbenen.
Bedankt! Ik vond deze broek op internet voor bijna 1/3 goedkoper, vandaar de interesse.

Even opgemeten en blijkbaar heb ik een inseam van 32inch = XL. Maar ik heb ook vrij dunne benen. Heeft iemand de XL en is deze wijd?
Hallo Willem,

Ik heb de XXL. Binnenbeenlengte daarvan is 87 cm. Ik heb deze broek juist gekocht omdat ie voldoende strak zit (handig op de ligfiets). De onderbenen kun je met klittenband nog verder afstellen.
Hoeveel broeken hebben ze in de aanbieding Willem?
wellicht hebben wij ook interesse...

Remco

www.voorbijdepolders.nl
Heb deze hele fijne broek 2 jaar geleden bij Bever gekocht, dus daar zou je hem kunnen passen, groetjes,

Marlous.
Heb em nu enkele jaren in bezit maar ben er niet heel erg tevreden over. Begon te lekken toen de garantie net voorbij was en dat terwijl ik hem nauwelijks had gebruikt. :cry:
Nog even het resultaat: de regenbroek voor een fijne prijs bij Evans gekocht. Maar... de XL is voor mij qua lengte (187) prima, maar wel wijd (bovenbeen nagenoeg even wijd als de standaard agu). Bummer dus. Blijkbaar hebben ze de broek op basis van eerdere kopersreacties aangepast ofzo. Anyway, ik geef het maar even mee voor anderen die de aanschaf overwegen.

En ja Leon, passen is altijd beter. Met al die internet aankopen ontstaat er inmiddels een hele waslijst van net niet goed aankopen. Maar het is zo verleidelijk he.
harry-fietsenaar schreef:Heb em nu enkele jaren in bezit maar ben er niet heel erg tevreden over. Begon te lekken toen de garantie net voorbij was en dat terwijl ik hem nauwelijks had gebruikt. :cry:
Google dan eens op wettelijke garantie.
Groetjes,
Leon (die nooit kleding koopt zonder te passen want hij moet meestal een stuk of 10 dingen passen voordat er een echt lekker zit)