Additionally, paste this code immediately after the opening tag: is Frank van Rijn sponsor van de Wereldfietser? - Forum Wereldfietser

is Frank van Rijn sponsor van de Wereldfietser?

hallo mensen,
ik vroeg me af of Frank van Rijn misschien een stille vennoot of sponsor van de vereniging de Wereldfietser is? Die man wordt continue "geplugd" op de site; in de laatste twee polls kwam ik zijn naam tegen. En met een verwijzing naar zijn boeken... Hoort dat dan niet in commercieel nieuws? Er zijn vast ook andere boekenschrijvers die iedere keer op de voorpagina vermeld willen worden...
Groetjes, Aaldrik (nog geen boek uit) :D
:D Ja, ik wil ook in de poll :D
Nou, dat bedoel ik... nog meer schrijvers die eens op de voorpagina vermeld willen worden? Wie van de site administrators gaat dat regelen? :D groetjes, Aaldrik
sonali schreef:hallo mensen,
ik vroeg me af of Frank van Rijn misschien een stille vennoot of sponsor van de vereniging de Wereldfietser is? Die man wordt continue "geplugd" op de site; in de laatste twee polls kwam ik zijn naam tegen. En met een verwijzing naar zijn boeken... Hoort dat dan niet in commercieel nieuws? Er zijn vast ook andere boekenschrijvers die iedere keer op de voorpagina vermeld willen worden...
Groetjes, Aaldrik (nog geen boek uit) :D
Je ziet het verkeerd, de vereniging probeert juist mee te liften op het succes van Frank. ;)
harry-fietsenaar schreef::D Ja, ik wil ook in de poll :D
Je staat toch al op de frontpage van mijn weblog Harry...is dat weer niet genoeg? :lol:
Is Frank van Rijn überhaupt lid van de Wereldfietser?

Gerd
GerdC schreef:Is Frank van Rijn überhaupt lid van de Wereldfietser?

Gerd
Beste Gerd,

Onze grote meester uit het Drentse Doldersum is al lid sinds 1996. In heb Frank destijds in Arnhem ingeschreven als lid.
Iedere keer als Frank weer terug komt van een reis is het openslaan van het blad De Wereldfietser een van de eerste handelingen die hij verricht.
Volgende maand komt Frank van Rijn weer thuis. Net voor de Fiets en Wandelbeurs op 28 februari en 1 maart in de Amsterdam-RAI. Frank van Rijn geeft wederom lezingen in de grote Forumzaal. Waarom weer Frank van Rijn?Gewoon, omdat een groot aantal beursbezoekers daar plezier aan beleeft.