Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trapas vervangen voor Kinex - Forum Wereldfietser

trapas vervangen voor Kinex

Even een vraag aan de techneuten.
Ik moet mijn trapas vervangen, het lager loopt niet lekker meer. Nu heeft mijn locale fietsenreparateur een trapas van Kinex. Ik heb van dit merk nog nooit gehoord. Is dit een betrouwbare trapas.

Alvast bedankt, Ronald
Ronald van der Perk schreef:Even een vraag aan de techneuten.
Ik moet mijn trapas vervangen, het lager loopt niet lekker meer. Nu heeft mijn locale fietsenreparateur een trapas van Kinex. Ik heb van dit merk nog nooit gehoord. Is dit een betrouwbare trapas.

Alvast bedankt, Ronald
keurige trapas voor €7.50- €15,-
Marten, bedankt voor je snelle reactie
Schijnt heel behoorlijk te zijn, en niet zo duur. Anderzijds, ik ken jou: je bent groot en sterk, om niet te zeggen een beetje een beul van een fietser. De beste trapassen zijn van Phil Wood. Ik heb geen idee wat die in Nederland kosten. Die van Specialites TA gelden als even goed, en zijn misschien goedkoper hier.
Wim
Wim schreef:Schijnt heel behoorlijk te zijn, en niet zo duur. Anderzijds, ik ken jou: je bent groot en sterk, om niet te zeggen een beetje een beul van een fietser. De beste trapassen zijn van Phil Wood. Ik heb geen idee wat die in Nederland kosten. Die van Specialites TA gelden als even goed, en zijn misschien goedkoper hier.
Wim
Als je op sjiek staat zou je ook naar SKF kunnen kijken, die leveren assen in JIS en ISO vierkant (en ISIS). Als je groot en sterk bent moet je in ieder geval niet zondigen door het verkeerde niet-optimale vierkant te gebruiken