Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reserveren vliegtuig - Forum Wereldfietser

reserveren vliegtuig

Beste medefietsers,

:?: Hoe reserveren jullie het vliegtuig (persoon+fiets) van fietsbestemming in het buitenland (EU) naar NL, enkele dagen tevoren als je niet kunt inschatten hoeveel dagen je nog moet onderweg bent. Dus laten we zeggen 3 dagen tevoren. Overigens in dit geval, vanaf Malaga of Girona. Rob
Ik bepaal vooraf een einddatum, waarop ik terugvlieg en reserveer dan voor mijn fiets: via een reisbureau of call center. Betekent dus wel dat een goede planning noodzakelijk is. Beter te vroeg dan te laat, maar je bent dan wel zeker van dat je fiets meekan. Ben je te vroeg, dan kun je altijd een plaatselijk rondje maken. In de 737's die op Malaga en Girona vliegen is normaal ruimte voor 7 fietsen, behalve als een uitgebreid surfplankteam aan boord zit.
Er gaan echter diverse vluchten vanaf Malaga en niet ver van Girona ligt de luchthaven van Barcelona. Je heb dus grote kans dat je altijd wel mee kunt op of rond de door jou gewenste datum.
Je kunt van de diverse luchtvaartmaatschappijen vooraf gegevens opvragen zodat je onderweg een call center kunt benaderen. Houd er wel rekening mee dat laat boeken veel duurder kan zijn dan vroeg boeken.
Ok, dank je wel Bert. Rob