Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fjallraven Scout 3 - Forum Wereldfietser

Fjallraven Scout 3

Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met de tent Fjallraven Scout 3? Info is van harte welkom i.v.m eventuele aankoop!
Holdup! schreef:Hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met de tent Fjallraven Scout 3? Info is van harte welkom i.v.m eventuele aankoop!
ik heb geen ervaring met die tent, maar kan je niet wat meer informatie geven? Waarvoor zou je de tent gebruiken, en wat wil je ervoor geven?

Kijk in ieder geval ook eens naar de Vaude tenten, ik ben persoonlijk erg blij met de vaude taurus ultralight. Deze tent was trouwens nog niet zo erg duur in vergelijking met de topmerken als Hilleberg en Lightwave.
Wij willen de tent meenemen op fietsvakantie, bijvoorbeeld voor volgend jaar de ronde van Nederland. Hij moet wel een beetje ruim zijn i.v.m. 8 fietstassen, licht qua gewicht tot 5 kg en goed wind- en regenbestendig. Heb net even gekeken naar de Vaude Taurus maar vond m erg klein. Wij hebben niet of bijna geen ervaring met tenten (bijna altijd B&B). Nu zagen wij de ruime Fjallraven Scout 3 in de aanbieding bij OutdoorXL voor 219 euri. Ik dacht dat Fjallraven wel een bekend merk was op tentgebied. Veel tenten op internet bekeken maar zie door de bomen het bos niet meer. Voorwat betreft Fjallraven tenten zijn er bijna ook geen reviews te vinden op internet.

Dus als iemand twee tentleken kan adviseren graag! Wij willen uitgeven tot maximaal euro 300 (liever minder)!